شناسه خبر : 108885
شنبه 12 اسفند 1402 , 14:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه

مراسم تشییع و تدفین شهید زارعی عصر روز یکشنبه در روستای کورمون بخش شمیل با سخنرانی سردار علیرضا تنگسیری برگزار خواهد شد....

فاش نیوز - مراسم تشییع مستشار نظامی ایران که بر اثر شلیک موشک جنگنده‌های رژیم غاصب صهیونیستی در بندر بانیاس سوریه به فیض شهادت نائل آمد، فردا در بندرعباس برگزار می شود.

شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه؛ شهید رضا زارعی که بود؟

به گزارش خبرگزاری ها، جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید «رضا زارعی» از پاسداران منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیده است. خبر شهادت وی را به خانواده‌اش اعلام کردند.

پدر شهید رضا زارعی گفت: رضا تقریبا آخر خدمتش بود. حدود دو ماه در سوریه بود. حتی شب قبل از شهادت هم با من تماس گرفت و گفت به صورت مجازی یک بلیط برای برگشت گرفته است از طریق فضای مجازی؛ ولی خب قسمت نشد. صبح، بعد از خواندن نماز و صرف صبحانه، یکی از بچه‌ها آمد و گفت پسرتون به درجه شهادت نایل شد.
پسرم تقریبا 40 سالش بود و سه فرزند داشت. دو دختر دو قلو که  9 سال دارند و دختر بزرگشون حدودا 14 ساله است.
خبر شهادت ایشان باید امروز باشد، امروز همه مردم صندوق پای رای هستند هدف چیست؟
منابع اعلام کردند شهید زارعی در حال انجام سرکشی از نیروها بوده است که توسط رژیم صهیونیستی هدف ترور قرار گرفت.

مراسم تشییع این شهید والامقام فردا یکشنبه ۱۳ اسفند با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ساعت ۹ در بندر عباس از میدان شهداء (بوستان شهید دباغیان) تا مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
بر این اساس مراسم تشییع و تدفین شهید زارعی عصر روز یکشنبه در روستای کورمون بخش شمیل با سخنرانی سردار علیرضا تنگسیری برگزار خواهد شد.
شهید زارعی بر اثر شلیک موشک جنگنده‌های رژیم غاصب صهیونیستی در بندر بانیاس سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
سرهنگ پاسدار شهید، رضا زارعی متولد ۱۳۶۲ در روستای کورمون بخش شمیل بندرعباس است که ۲۰ سال سابقه کار در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران داشت.

سرهنگ پاسدار شهید «رضا زارعی» سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان می باشد.

شهیدان عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد دیگر شهدای مدافع حرم از استان هرمزگان هستند. 

download

اینستاگرام
از انتقام..... و
انتقام سخت...!!!
مأیوس شده ایم.
ما رزمندگان 8 سال دفاع مقدس آماده اعزام به فلسطین هستیم.
یکبار برای همیشه...!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi