شناسه خبر : 108961
دوشنبه 14 اسفند 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واگذاری زمین رایگان به ۳۰۰ فرزند شهید

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ۶۰۰ پلاک زمین برای واگذاری به خانواده شهدا و ایثارگران برنامه ریزی شده که در ۲۲ اسفندماه امسال ۳۰۰ پلاک در شهرک نیایش بوشهر به فرزندان شهدا واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، نعمت الله غلامپور روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و هفته شهید با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: ۴۵ برنامه در هفته بزرگداشت شهدا با رویکرد جدید و اجرا می‌شود.

وی افزود: تجلیل از همسران و مادران شهدا، میزبانی از ۹۰ فرزند شهید مدافع حرم کشور، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رونمایی از فیلم کوتاه شهید بشکوه و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی جانمایی المان‌های شهدا در سطح شهر بوشهر از مهمترین برنامه‌های هفته شهید در استان بوشهر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر، اجرای طرح ویزیت رایگان، آغاز بکار طراحی دیجیتال ۵۰۰ شهید و برگزاری ترتیل خوانی به نیت شهدا از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

غلامپور با اعلام این که یاد شهدا و پدران و مادران شهدا و همچنین ایثارگران را یک وظیفه برای خود می دانیم، عنوان کرد: ساخت فیلم شهید نادر مهدوی از اسطوره های جنگ مستقیم و نابرابر در مقابل امریکایی ها در دستور کار قرار گرفته و پیشرفت خوبی نیز دارد.

وی عنوان کرد: امسال برای ساماندهی گلزار شهدا ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای سال آینده ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته که می توانیم بخشی از دغدغه حانواده‌های شهدا را رفع کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: تسهیلات مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران واجد شرایط به پنج میلیارد ریال افزایش پیدا کرده که به متقاضیان واریز شده است.

وی ادامه داد: امسال براساس محل تبصره ۱۸ از فروردین تا تیرماه حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ۷۰۰ نفر پرداخت شده است.

غلامپور ادمه داد: از محل تبصره ۱۸، یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده، جذب شده که ۷۰ درصد از آن پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: استاندار بوشهر با ۸۱ ایثارگر ملاقات چهره به چهره داشته و و به دیدار ۲۴ خانواده شهید نیز رفته است ضمن این که ۶۷ نفر از خانواده شهدا در میز خدمت به استاندار ملاقات داشته اند.

وی ادامه داد: با حضور خود و همکاران مشکلات ۲۸۹ خانواده شهید از نزدیک بررسی و زمینه ملاقات یا یک هزار و ۹۳ نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در اداره کل بنیاد شهید استان انجام و در قالب میز خدمت نیز با ۲۷۰ نفر از این خانواده ها نشست برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در سال جاری در کنار بزرگداشت شهدای منا، شهدای مدافع حرم و شهدای مجلس برای ۳۱ شهید اهل سنت استان بوشهر بزرگداشت و یادواره برگزار شده است‌.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi