شناسه خبر : 108995
سه شنبه 15 اسفند 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایستادگی خانواده شهدا باطل‌السحر توطئه‌های دشمن است

فاش نیوز - مریم مجتهدزاده گفت: جامعه ما همواره با تهدیدات بسیار زیادی از طرف مستکبرین جهان مواجه بوده است و ایستادگی و جهاد تبیین توسط خانواده‌های شهدا باطل‌السحر تهدیدات و توطئه‌های دشمن است.

ایستادگی خانواده شهدا باطل السحر توطئه‌های دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ارومیه به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

همچنین طی نشستی با حضور «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و «مینا بیابانی» رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تکریم و تقدیر از خانواده شهدا، در خصوص افزایش مشارک در نشر فرهنگ دفاع مقدس، هموار کردن مسیر معرفی الگوی جامع شخصیت مطلوب زن مسلمان و تبیین دامنه تاثیرگذاری زنان امت اسلامی در آینده تمدن اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا نوعی شهادت است و باعث پویایی و نشاط و دوری جامعه از رخوت می‌شود.

وی افزود: سبک زندگی خانواده‌های شهدا می‌تواند به عنوان الگو به جامعه جوان و نوجوان معرفی شود. جامعه ما همواره با تهدیدات بسیار زیادی از طرف مستکبرین جهان مواجه بوده است و ایستادگی و جهاد تبیین توسط خانواده‌های شهدا باطل‌السحر تهدیدات و توطئه‌های دشمن است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس همچنین گفت: با توجه به اینکه خانواده شهدا عقبه و سنگر‌های مطمئن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با صبوری و شکوری خود گفتمان ایثار را ایجاد کردند، تشکل‌هایی شکل گرفته است که هم در حوزه صف و هم در حوزه ستاد به فراخور مسائل روز جامعه فعالیت دارند.

در ادامه بیابانی گفت: ما در اوج دوران دفاع مقدس زن الگوی سوم و تراز را داشتیم. استعداد و توان فرهنگی مادران، همسران، دختران و بانوان شهید در بازه زمانی هشت ساله جنگ تحمیلی بروز و ظهور پیدا کرد.

وی افزود: به یمن وجود مادرانی مانند مادر شهید «فائزه رحیمی»، «آرمان علی‌وردی» و «روح‌الله عجمیان» و به برکت تربیت اسلامی و انقلابی آنان ما امروز این الگو‌های بزرگ را داریم. الگو‌هایی که هر کدام می‌توانند به عنوان یک مکتب معرفی شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi