شناسه خبر : 109200
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسرشهید باکری: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه از طریق هنر

فاش نیوز - «مدرس» با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، گفت: امروز بیش از هر زمانی نیاز به تبیین و پرداختن به موضوع دفاع مقدس احساس می شود.

 

انتقال فرهنگ دفاع در جامعه از طریق هنر

دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «صفیه مدرس» همسر شهید مهدی باکری در بازدید از موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در جامعه امروز بیش از هر زمان نیاز به تبیین و پرداختن به موضوع دفاع مقدس احساس می شود. نسل حاضر باید قهرمانان وطن خود را بشناسند. انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه از راه‌های گوناگون ممکن است و یکی از آن‌ها هنر است.

مدرس گفت: لازم است فعالین و مدیران فرهنگی با توجه به اهمیت جدی انتقال این ارزش ها به تولید و تکثیر هویت کشور عزیزمان در میان نسل حاضر کوشا باشند.

وی پس از افتتاح پروژه محتوایی موزه دفاع مقدس استان با موضوع لحضه شهادت شهید باکری گفت: هنرمند واقعی کسی است که بتواند با هنرش فهم واقعی از یک رویداد را در ذهن مخاطب بنشاند به تعبیری می تواند هنرمندانه آثار ماندگار و با ارزش مثل طلا خلق کند.

همسر شهید باکری افزود: موزه دفاع مقدس و اقدامات بسیار ارزشمندی که به لحاظ غنا بخشیدن محتوای آن انجام شده است قابل تقدیر است. آنچه در این موزه می باشد سوژه‌هایی برگرفته از واقعیت دفاع مقدس است. احساسی که پس از مشاهده سوژه «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» که به لحظه شهادت آقا مهدی پرداخته است داشتم، بسیار خوشایند بود و من از هنرمند این سوژه صمیمانه تشکر می‌کنم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi