شناسه خبر : 109209
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

فاش نیوز - سیستان و بلوچستان_ در پی درگیری قاچاقچیان مواد مخدر با ماموران در شهرستان مهرستان یک مامور پلیس به شهادت رسید.

 

 خبرگزاری پلیس، بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس استان سیستان و بلوچستان؛ بامداد شب گذشته اکیپ گشتی ماموران انتظامی مهرستان حین تامین امنیت محور مواصلاتی به دو دستگاه خودرو مشکوک و حین اقدام برای توقیف، سرنشینان خودروها به سمت ماموران تیراندازی نموده که با پاسخ قاطع مواجه شدند.

در اثر این درگیری یکی از ماموران انتظامی بنام استواریکم "حسین شیبک"  مورد اصابت گلوله قرار گرفته و حین انتقال به مرکز درمانی به فیض عظمای شهادت نائل گردید.

در این درگیری یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه پژو از افراد مسلح که قاچاقچی مواد افیونی بودند توقیف و خودرویی که حامل مواد افیونی بود بر اثر تبادل آتش در درگیری دچار حریق شده و سوداگران مرگ با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری گردیده که تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل جنایت در این حادثه در حال انجام است

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi