شناسه خبر : 109320
دوشنبه 28 اسفند 1402 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت از ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، از حجت الاسلام والمسلمین جواد باقری بنابی، پدر شهید حجت الاسلام احمد باقری بنابی عیادت کرد. ​​​​​​​عیادت سلمانی از ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در بیمارستان
 
عیادت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان از ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی


 ایثار ، علی اکبر سلمانی در حالی که توسط حسین نوزاد، معاون بهداشت و درمان و رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همراهی می شد، از حجت الاسلام والمسلمین جواد باقری بنابی در بخش مراقبت های ویژۀ سکتۀ مغزی(SCU) بیمارستان امام رضا(ع) عیادت و برای این خطیب برجستۀ تبریز و استاد اخلاق حوزه علمیه شفای عاجل و بهبودی کامل آرزو کرد.
 
حال عمومی پدر بزرگوار شهید حجت الاسلام احمد باقری بنابی که از سه روز قبل به دلیل عارضه خفیف مغزی در بیمارستان بستری شده، خوب و پایدار است و هنگام حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برای عیادت، در حال اقامۀ نماز ظهر و عصر بود.
 
احمد باقری بنابی متولد چهاردهم شهریور 1345 تبریز بود. او که به عنوان پاسدار وظیفه به جبهه اعزام شده بود، در بیست و ششم دی 1365 در جریان عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش‌های خمپاره به فیض شهادت نائل آمد. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi