شناسه خبر : 109326
دوشنبه 28 اسفند 1402 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفیر بولیوی در تهران مطرح کرد

حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا

فاش نیوز - سفیر کشور بولیوی در ایران دلیل بسته شدن صفحه اینستاگرام وبسایت رهبر انقلاب اسلامی را انتشار گفتمانی منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم مظلوم فلسطین دانست.

رومینا گوادلوپه پرز راموس، سفیر کشور بولیوی در جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با رسانه‌ KHAMENEI.IR دلیل بسته شدن صفحه اینستاگرام وبسایت رهبر انقلاب اسلامی را انتشار گفتمانی منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم مظلوم فلسطین دانست.
پرز راموس با بیان اینکه شرکت متا سعی می‌کند انتشار حقایق را در همه‌ زمینه‌ها و نه فقط موضوع فلسطین محدود کند، تاکید کرد: آن‌ها صفحات اینستاگرام و فیس بوک را محدود می‌کنند، زیرا از اینستاگرام وبسایت آیت‌الله خامنه‌ای منطقاً گفتمانی که بیشتر منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم فلسطین است، منتشر می‌شود.
سفیر بولیوی در ایران افزود: برای ساکت کردن و سانسور یک فرد گاهی نه تنها اینستاگرام او را می‌بندند، بلکه از بدترین شکل سانسور که زدن اتهام ناروا است استفاده می‌کنند، مثلاً او را به ضد یهود بودن متهم می‌کنند و او مجبور است بار این اتهام را به دوش بکشد.
وی همچنین یکی از دلایل اصلی تحریف و سانسور توسط رسانه‌های غربی را مقابله با نظام امپریالیسم و صهیونیسم دانست و درباره مقابله با این تحریف‌ها و بستن شبکه‌های اجتماعی رهبر انقلاب اسلامی گفت: ما نباید خود را در موقعیت قربانی قرار دهیم، این تمام چیزی است که من می‌خواهم بگویم. ما باید شناخت شناسی خودمان را داشته باشیم، باید عمل کنیم و بسیار خلاق و مبتکر باشیم. باید با روابط مستحکمی که با متحدانمان ساخته‌ایم -به حملات غرب- و به تکنولوژی آنها پاسخ دهیم.
سفیر بولیوی در ایران ضمن تاکید بر تاثیرگذاری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان قدرت چهارم در کشورها گفت: شرکت‌هایی همچون متا هر گفتمان و سخن جایگزینی را محدود می‌کنند، زیرا اکنون شبکه‌های اجتماعی حتی بیشتر از اقدامات دیگر تعیین‌کننده‌اند. شما با یک شبکه اجتماعی می‌توانید افراد زیادی را برای راه‌اندازی یک جنگ ترکیبی بسیج کنید.
شرکت متا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ صفحه اینستاگرام سایت KHAMENEI.IR را با بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده مسدود کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi