شناسه خبر : 109420
چهارشنبه 08 فروردين 1403 , 23:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز ایثارگران استان بوشهر انجام گرفت

دیدار نوروزی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

بر پایه همین گزارش، در یکی از این دیدارها که نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز حضور داشت، استفاده از ...

فاش نیوز - «گروه جهادی ایثارگران بدون مرز» استان بوشهر به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، با حضور در منزل یک آزاده و جانباز دفاع مقدس و خانواده معظم شهید، از این دو خانواده ایثارگر تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با حضور در منزل آزاده و جانباز دفاع مقدس، عبدالحسین کارگر و خانواده معظم شهید نامدار شمالی، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از این دو خانواده ایثارگر تجلیل و قدردانی کردند.

بر پایه همین گزارش، در یکی از این دیدارها که نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز حضور داشت، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی، به عنوان یک پل ارتباطی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده جامعه هدف ایثارگران مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی‌ست، عبدالحسین کارگر از آزادگان دفاع مقدس، در مهرماه سال ۱۳۵۹ در حوالی پاسگاه سابله در جبهه جنوب به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمد و پس از حدود ده سال تحمل درد و رنج اسارت، در شهریورماه «۱۳۶۹» به آغوش وطن بازگشت.

همچنین شهید نامدار شمالی نیز در سال ۱۳۳۴ در روستای چاه خانی دشتستان استان بوشهر متولد و پس از چند مرحله حضور در جبهه های حق علیه باطل، به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود رسید و در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۴ در شلمچه به همسنگران شهیدش پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi