شناسه خبر : 31513
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جراحی موفقیت آمیز ایثارگران توسط پروفسور اشتوما

به گزارش «ایثار» در ادامه برنامه های درمانی بنیاد و دعوت از متخصصان مطرح جهان برای مداوای ایثارگران و جانبازان، پروفسور اشتوما جراح مغز و اعصاب و متخصص تومورهای مغزی از آلمان، طی سفری سه روزه، از 5 تا 7 بهمن ماه، 12 ایثارگر را به همراه تیم خود مورد معاینه قرار داد که از این میان، 6 نفر از بیماران را مورد جراحی قرار گرفتند.

 

جراحی موفقیت آمیز ایثارگران توسط پروفسور اشتوما

 

گفتنی است در این برنامه درمانی 43 جانباز و ایثارگر پیش از سفر پروفسور اشتوما توسط پزشکان ایرانی ویزیت شده بودند و 12 نفر از آنان در فهرست درمانی این فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان قرار گرفته بودند.

مطابق با اطلاعات معاونت بهداشت و درمان بنیاد هر شش عمل جراحی که به صورت «جراحی زنده» یعنی در شرایط هوشیاری بیمار انجام شده اند، موفیت آمیز بوده و ایثارگران در حال طی دوران نقاهت خود هستند.

همچنین در ادامه برنامه های درمانی ایثارگران توسط متخصصان خارجی، پروفسور مهاجر، متخصص ستون فقرات و درد نیز  6 بهمن در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) حضور یافت و 78 جانباز و ایثارگر را مورد معاینه قرار داد که از این تعداد 14 بیمار به عنوان کاندید عمل جراحی توسط پروفسور اشمیت از کشور آلمان مشخص شدند.

لازم به ذکر است پروفسور اشمیت طبق برنامه، 25 بهمن ماه به تهران می آید و کار درمان ایثارگران را آغاز می کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi