شناسه خبر : 31588
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نحوه ی ارتباط نامزدهای ایثارگر انتخابات شورایاران با جبهه جانبازان

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی نحوه ارتباط و هماهنگی نامزدهای انتخابات شورایاران محلات تهران با این جبهه را اعلام کرد.

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی نحوه ارتباط و هماهنگی نامزدهای انتخابات شورایاران محلات تهران با این جبهه را اعلام کرد.

به گزارش فاش نیوز، ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی از نامزدهای انتخابات شورایاران محلات تهران، در اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد: عموم داوطلبان انتخابات شورایاران محلات تهران که در موعد قانونی ثبت نام کرده اند، به ویژه داوطلبان ایثارگرتهرانی، اعم از جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان، می توانند با ارسال اطلاعات فردی (شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نوع ایثارگری و محل سکونت و ثبت نام) به پست الکترونیکی پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت (فاش نیوز) به نشانی (FashNews@Gmail.com) از حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در فرآیند انتخابات شورایاران محلات تهران بهره مند شوند.

اطلاعیه شماره 3 ستاد پشتیبانی و حمایت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی از نامزدهای انتخابات شورایاران محلات تهران، شماره تلفن همراه 2261926-0937 را برای هماهنگی نامزدها با این جبهه اعلام کرده است. که داوطلبان می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 17 با این شماره تماس بگیرند.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi