شناسه خبر : 69818
شنبه 06 مهر 1398 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» برای مشکلات مناسب‌سازی محیط شهری

مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» با موضوع دریافت و پیگیری مشکلات شهروندان در خصوص موضوع مناسب‌سازی محیط شهری خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» برای مشکلات مناسب‌سازی محیط شهری

خداکرم کولیوند، مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامکی «معبر» گفت: این سامانه با شماره 3000012322 توسط دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور برای دریافت و پیگیری مشکلات شهروندان در خصوص موضوع مناسب‌سازی محیط شهری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هم‌میهنان می‌توانند مراتب شکایات و مشکلات خود را صرفاً در این خصوص با ارسال پیامک شامل شرح مشکل، نام منطقه یا محله، شهرستان، استان و یا دستگاه اجرایی به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور اعلام کنند.

مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دریافت پیامک‌ها را دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور اعلام کرد و گفت: پیام‌های واصله حداکثر تا 72 ساعت پس از دریافت، بازبینی و مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از بررسی و تشخیص ارتباط موضوع، مراتب به دبیرخانه استانی یا دستگاه‌های اجرایی مربوطه در سطح ملی ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi