شناسه خبر : 78167
یکشنبه 20 مهر 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عصر روز گذشته انجام شد:

دیدار رییس بنیاد شهید با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی

جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی با بیان مشکلاتی اعم از خودرو، مسکن، ویلچر، دارو و درمان، وررش جانبازان، اردوهای تفریحی و زیارتی و همچنین مناسب‌سازی ساختمان‌ها و معابر، از رییس بنیادشهید پیگیری جدی این مشکلات را خواستار شدند...

فاش نیوز - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از ظهر روز گذشته با حضور در آسایشگاه توانبخشی جانبازان شهید بهشتی، با جانبازان ویلچری حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفت وگویی صمیمانه داشت.

به گزارش خبرنگارما، مهندس سعید اوحدی با حضور در جمع جانبازان ویلچری این آسایشگاه، هدف بازدیدش از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی را علاوه بر دیدار و عرض ادب، شنیدن و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان  عنوان و برطرف کردن برطرف کردن آنها را خود دانست.

رییس بنیادشهید در این دیدار با اشاره به حضور در مدیریت بنیاد شهید و توفیق خدمت به ایثارگران نیز گفت: ما با مقام معظم رهبری بیعت کردیم و می‌ دانیم که رفتار رهبری نظام با جانباز، فرزند و خانواده شهید چگونه است. ایشان نگاهی به جامعه ایثارگری دارد که هیچ کس دیگر در جامعه ندارد. لذا لازم است به تبعیت از ایشان تمام تلاشمان را برای خدمت به جامعه ایثارگری به کار بگیریم چرا که این وظیفه شرعی ما است و اگر ذره‌ای کوتاهی کنیم خدا از ما نخواهد گذشت.

در ادامه این دیدار جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی با بیان مشکلاتی اعم از خودرو، مسکن، ویلچر، دارو و درمان، وررش جانبازان، اردوهای تفریحی و زیارتی و همچنین مناسب‌سازی ساختمان‌ها و معابر، از رییس بنیادشهید پیگیری جدی این مشکلات را خواستار شدند.

قابل ذکر است که آسایشگاه توانبخشی شهید بهشتی با داشتن 21جانباز و7جانبازمیهمان، درمنطقه شرق تهران واقع است.

این دیدار حاشیه هایی را نیز در پی داشت:

*دردیدار رییس بنیادشهید و امور ایثارگران از آسایشگاه توانبخشی شهیدبهشتی، دکترعباسپور، معاون بهداشت و درمان و پاکدل، معاون تعاون بنیاد شهید وی را همراهی می‌کردند.

*در این دیدار که در فضایی کاملا گرم و صمیمی برگزار شد مهندس اوحدی با حضور در تک تک اطاق‌های استراحت جانبازان، ضن سرکشی و دلجویی از آنان، با آگاهی یافتن از وضعیت جسمی آنان، با صبر و حوصله به شنیدن درد دل‌ها و مشکلات این جانبازان نخاعی پرداخت و در بسیاری از موارد با یادآوری به معاونین همراه خود، دستور پیگیری جدی و حل مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

*جانبازان شهرستان‌های مختلف نظیر نهاوند و ارومیه با اطلاع یافتن از حضور ریاست بنیادشهید در این آسایشگاه، با برقراری تماس تلفنی با مهندس اوحدی صحبت‌ها و مشکلات خود را به اطلاع وی رساندند.

*ایثار و دگرخواهی که یکی از ویژگی‌های مردان جبهه و جنگ هشت سال دفاع مقدس است در این دیدار نیز مشهود بود، به‌طوری که یکی از جانبازان که گویا قدرت تکلم نداشت و تنها شنونده صحبت ها بود، دیگر جانبازان علاوه برمطرح کردن مشکلات خود، به صورت خودجوش خواستار رسیدگی به مشکلات این همقطار خود  نیز می‌شدند.

*حضور تعدادی از همسران و فرزندان جانبازان در کنار آنان، از اتفاقات زیبایی بود که رقم خورد. مهندس اوحدی علاوه بر دیدار با جانبازان، با همسر و فررندان جانبازانِ حاضر نیز به گفت وگو پرداخت و آنها را مورد تکریم قرار داد.

* همسر یکی از جانبازان پس ازگفت وگو و مطرح کردن مشکلات زندگی جانبازی و مسکن خود با مهندس اوحدی ابراز داشت: خدا را شکر می‌کنم که اینجا توانستم مشکلم را بدون رعایت سلسله مراتب و نامه‌نگاری به مدیریت بنیاد برسانم و با بیان آن احساس خوبی دارم.

*در این دیدار که یک رابطه عاطفی میان ریاست بنیادشهید و جانبازان ایجاد شده بود. جانبازان خیلی ساده و صمیمی حتی تصاویر فرزندان خود را به رییس بنیادشهید نشان داده و درباره‌ی وضعیت آنان توضیح می‌دادند.

 *تک تک جانبازان علاوه بر مطرح کردن شفاهی مشکلات خود، درخواست‌های خود را به‌صورت مکتوب هم را به رئیس بنیادشهید می دادند و در بعضی مواقع حتی خود مهندس اوحدی یادآوری می کرد درخواست های مکتوبشان را هم تحویل دهند و عریضه‌ای از قلم نیفتد.

*برخی از جانبازانی که سال‌های زیادی است در این آسایشگاه زندگی می‌کنند، حضور و دیدار با رییس بنیادشهید را که برای اولین بار برای آنان اتفاق افتاده است، بسیار دلنشین توصیف می‌کردند.

*جانبازان حاضر در آسایشگاه شهید بهشتی با حفظ روحیه انقلابی و جهادی خود در گفت وگوهایشان با رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران، وی را به لحاظ ارزشی همسو، همرزم و همدرد خود دانسته و بر حمایت خود از او به عنوان یک مدیر انقلابی و مکتبی تاکید می‌کردند.

| صنوبر محمدی

اینستاگرام
سلام بر مدیر انقلابی وجهادی جناب اوحدی
یه نکته ای رو بی مقدمه خدمتتان عرض می کنم اینکه جانبازان نخاعی و مشکل دار فقط اینهایی که در آسایشگاه و مرکز توانبخشی حضور دارند نیست ،بلکه جانبازانی هستند که بناچار و شایدصیانت نفس آنها اجازه حضور در محافل ‌و مجامعی که حضرات حضور پر رنگ دارند رو ندارند لذا خواهشمندم همانطور که در روحیات شما هست سر زده به منازل جانبازان محجور و در کنج اتاق وخانه بسر می برند قدم رنجه کنید و با ....... آشنا شوید . ممنون
سلام خدا شکر مردم آمد از جنسی جانباز وازاد کسی در دجانباز کشید ولی دوردوانها برادر نمکذاری کسی از جانباز دست ش به برادر جانباز ورسیی بنیاد شهید بررسید چون من چند نوبت مراجعه کردم جهت ملاقات حضوری با جانباز تا ابن ساعت بجای نرسیم جانباز۷۰شمیایی واعصاب روان
خدا خیرت بده مهندس اوحدی .
مهندس کسی هست که بن بست براش معنایی نداره مهندس کسی هست که یا راهی پیدا می‌کنه ، یا راهی میسازه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi