شناسه خبر : 83706
سه شنبه 08 تير 1400 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون فرهنگی بنیاد با جانبازان بیمارستان صدر

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی مدیران کل این معاونت روز یکشنبه 6 تیر ضمن بازدید از بیمارستان روانپزشکی صدر و دیدار با جانبازان بستری در این بیمارستان، در جریان مسائل فرهنگی این مجموعه قرار گرفتند.
 
دیدار معاون فرهنگی بنیاد با جانبازان بیمارستان روانپزشکی صدر/مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است
سردار یعقوب سلیمانی در دیدار با رئیس و مدیر داخلی بیمارستان روانپزشکی صدر، ضمن گرامیداشت شهدای تیرماه، عنوان کرد: در ایام سالگرد ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر، سالگرد شهدای هفتم تیر و بمباران شیمیایی سردشت قرار داریم. برای بزرگداشت یاد شهدا، جانبازان و بازماندگان این حوادث برنامه‌های فرهنگی مختلفی برنامه‌ریزی شده است؛ از جمله همایش سراسری کشوری مصدومین شیمیایی که هفتم تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از حضور خود در بیمارستان صدر را دیدار با جانبازان عزیز و عرض خداقوت و تشکر از کارکنان و مسئولان بیمارستان عنوان کرد و افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به خانواده‌های شهدا کمتر از شهادت نیست، خدمت به جانبازان هم کمتر از ایثارگری جانبازان نیست و زحمت و تلاش کارکنان و کادر درمان بیمارستان‌هایی مانند بیمارستان صدر، خود نوعی مجاهدت است.
سلیمانی در ادامه ضمن تشکر از تلاش کادر درمان بیمارستان روانپزشکی صدر، عنوان کرد: درست است که وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران تأمین امکانات مادی و رفاهی جامعه شاهد و ایثارگر است و باید این وظیفه را به بهترین وجه انجام دهد، اما تجربه نشان داده امکانات مادی به‌هیچ وجه جای خوشرویی و گشاده‌رویی در برخورد با این عزیزان را نمی‌گیرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: برای هر انتظاری در حوزه فرهنگی مثل برنامه‌های اردویی و مراسم‌ها، خدمات آموزشی و... آمادگی کامل داریم به نیازهای فرهنگی عزیزان جانباز بپردازیم و خدمات لازم را ارائه دهیم. باید فرصت خدمت به جانبازان را مغتنم بشماریم. جانبازان یادگاران روزهای سخت این سرزمین هستند و حضورشان نعمت و برکت است ضمن اینکه مظلومیت جانبازان اعصاب و روان وصف ناشدنی است.
وی افزود: معاونت فرهنگی آمادگی کامل دارد برنامه‌های اردویی و تفریحی برای کارکنان بیمارستان هم ترتیب دهد، تا با نشاط و انگیزه بیشتری به جانبازان عزیز خدمت ارائه دهند.
سردار سلیمانی در ادامه ضمن بازدید از بخش بستری بیمارستان، در جمع جانبازان بستری در بیمارستان حاضر شد و در فضایی صمیمی با آن‌ها گفت‌وگو کرد.
لازم به ذکر است در این بازدید رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات و داوود نورچه‌ای، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد را همراهی کردند.
انتهای پیام/
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi