شناسه خبر : 89063
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس کمیسیون تلفیق اعلام کرد

افزایش ۶۰ درصدی حقوق و مزایای ایثارگران

رئیس کمیسیون تلفیق، از افزایش۶۰ درصدی حقوق جانبازان، رزمندگان معسر و خانواده های معظم شهدا در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد...

فاش نیوز - رئیس کمیسیون تلفیق، از افزایش ۶۰ درصدی حقوق جانبازان، رزمندگان معسر و خانواده های معظم شهدا در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی در حاشیه جلسه علنی رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، در جمع بندی لایحه بودجه در خصوص جامعه ایثارگری، ضمن ابراز رضایت از تصویب بودجه ایثارگران، آن را در مقابل صبر تحمل ایثار و فداکاری آنها بسیار ناچیز دانست و اختصاص نتایج و اعتبارات کافی برای تبدیل وضعیت در سال آینده را خبر داد.

 رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: در مورد بودجه ایثارگران موضوع ۴۰ هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه لحاظ شده و در بند  "و"  و "ی" لایحه بودجه آمده است.

  وی اضافه کرد: در همه جای لایحه بودجه تقریباً ما سعی کردیم که مصوبات قبلی را در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران لحاظ کنیم. همچنین حقوق همه ایثارگران و رزمندگان و جانبازان معسر را ۶۰ درصد افزایش دادیم. موضوع افزایش حقوق در مورد خانواده معظم شهدا و مستمری آنها نیز در سال آینده لحاظ شده است.

  نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم افزود: به نظر من در ظرفیت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بهترین کار را برای جامعه ایثارگران انجام دادیم. اگرچه در برابر فداکاری و ایثار آنها بسیار بسیار کم است.

  رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در خصوص جمع بندی خود از بودجه سال آینده خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم برای اولین بار بودجه را در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم که سقف بودجه به صورت قابل توجه تغییر نکرده است. پیام موضوع سال ۱۴۰۱ این است که ما پایه پولی را اضافه نکرده ایم و بودجه را افزایش نداده‌ایم.

 حاجی بابایی در ادامه اظهار داشت: در واقع در لایحه بودجه سال آینده بدهی ها را افزایش نداده ایم و سعی کردیم به شکلی عمل کنیم که یک بودجه کاملاً شفاف و روشن در اختیار دولت قرار دهیم. علاوه بر آن، نکات بسیار مثبتی اعم از اقشار ضعیف جامعه، عدالت، بخش کشاورزی، صنعت خدمات مورد دقت کافی قرار گرفته است.

  نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم متذکر شد: در این راستا تلاش کردیم مالیات ها را کاهش داده و مورد افزایش قرار ندهیم و برای نخستین بار شفافیت در کل نفت را لحاظ کردیم.

 وی اضافه کرد: بنابراین در مجموع بودجه ۱۴۰۱ برای ملت ایران یک بودجه مبارک خواهد بود که زمینه های خوبی برای اجرا خواهد داشت. اما نکته حائز اهمیت این است که علیرغم همه سختی ها و کمبودها که در منابع وجود داشت، ما با همراهی دولت بودجه را به شکلی بستیم که در واقع کمبودها و عدم وجود برخی از منابع خود را نشان ندهد.

 عضو مجمع نمایندگان استان همدان متذکر شد: این بودجه به شکلی بسته شده که چه برجام موفق شود یا نشود، سر پای خود خواهد ایستاد و به شرایط حاصل از برجام متکی نخواهد بود. البته هر گشایشی که انجام بگیرد، در ساختارها تاثیرگذار است.

نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۱ متذکر شد: صرفه جویی در بودجه یکی از منابع موجه تلقی شده و آن را تصویب کردیم. همچنین تسهیلات تکلیفی را به شدت در لایحه بودجه سال آینده کاهش دادیم و در کنار آن سعی کردیم دولت را مکلف کنیم که در سال ۱۴۰۱ تمام تدابیر لازم را برای نگهداری وضعیت معیشتی موجود و محور بودن آنها در بودجه را در نظر بگیریم.

* معرفی

اینستاگرام
سلام علیکم
چرا اشاره شده که بخشی ازپرداخت معوقات ایثارگری؟!
همه طلب ها بایدیکجاپرداخت شودتابه زخم زندگی زد.
و...
آخه حق رزمندگان ..ارثیه باباشون هست
جناب حاج بابایی سلام .وخدا قوت .
.مصوبه حق اولاد وعایله مندی کارشناسی شده نیست .
جانباز ورزمنده .
بازنشسته فرهنگی .
ظلم به قدیمی ها میشه .
لطفا تجدید نظر کنید .تشکر .
باسلام خدمت همسنگرانم من بعنوان یک رزمنده ایثارگر ازسال 62 به بعد هیچ چیزی جز دو کارت از دبیرخانه شورای رزمندگان دریافت نکرده ام پس اگراز وطن دفاع کردیم حق مان بود بنابراین حق داریم مطالبه گری کنیم .امام وقتی که میگوید به این قشر رزمنده هرکاری کنیم بازکم است معنی دارد/پس برادرانی که درراس امورکار هستید به دینتان عمل کنید /نه باحرف وشعار چراکه آواز دهل شنیدنش از دور خوش است ./کرم داران عالم رادرم نیست /درم داران عالم راکرم نیست.پس این قشر رامستددل وصریح چشم انتظار مگذارید تا شاید درروز خشم خدا بخشیده شوید .
چ دل خوشی دارین این حرفها مال ۴۰ سال پیش بود
جناب آقای حاج بابایی ضمن عرض سلام وتشکر
چرا کسانی که دارای 5ماه سابقه رزمندگی داوطلبانه درخط مقدم جبهه هستند
درقانون(( جامع خدمات رسانی به ایثارگران)) حذف و ایثارگر محسوب نشده اند؟!
آیا 150روز جلوی توپ، تانک ،مسلسل ایستادن آن هم داوطلبانه ایثار نیست؟
به خدا یک ساعت در چنین شرایطی ایثاراست
لطفا بایک الحاقیه به این قانون حداقل سابقه را از 6ماه به4ماه تقلیل نمایید تا مشکل همه ایثارگران حل بشه
شما که مشکل 10ساله معلمان حل کردید دستتان دردنکند مشکل 34ساله رزمندگان زیر 6ماه رهم حل کنید
درود بر نمایندگان انقلابی
سلام علیکم
از 6ماه به4ماه ظلم است.
از6ماه به1روزصحیح است.
همه رزمندگان به گردن حاکمیت، دولت و ملت حق بسیاربسیاربزرگی دارند.
که باید ادا شود.
گرچه مادیات جوابگوی ایثارنیست.
و...
آقای حاجی بابایی
هزینه ها کمرشکن است
خط ففقر 15 م است با صدقه شما چگونه زندگی کنیم
امیدوارم راست باشه چون معولا هر چی گفتن خلافش واقع شده و قانون تصویب کردن و بودجه ندادن
جانبازان کمتر از ۲۵ درصد از امتیازات دیگر جانبازان استفاده نمایند: امیدوارم رییس جمهور مردمی و انقلابی، قانون تسری امتیازات جانبازان ۲۵ درصد را برای جانبازان زیر ۲۵ درصد که مجلس تصویب و شورای نگهبان نیز آن را تایید کرده اجرایی کند.
جانبازان کمتر از ۲۵ درصد از امتیازات دیگر جانبازان استفاده نمایند: امیدوارم رییس جمهور مردمی و انقلابی، قانون تسری امتیازات جانبازان ۲۵ درصد را برای جانبازان زیر ۲۵ درصد که مجلس تصویب و شورای نگهبان نیز آن را تایید کرده اجرایی کند.
با سلام و عرض ادب خدمت ریاست محترم شبکه و دست اندرکاران .من دو سال جبهه دارم ۲۵ درصد جانبازی.اما بنیاد شهید مشهد فقط مبلغ ناچیز ب من معیشتی میدهد. لطفا مسئولین جهت همسازی حقوق پیگیری نمایند. زندگی با این همه بیماری ناشی از جنگ و حقوق ناچیز سخت است.
سلام علیکم
برادر من اگر سن شما بالا50سال باشد، حالت اشتغال میشوید.
برای اطلاعات دقیق تر وقانونی تماسی با جناب آقای یوسف مجتهد داشته باشید.
که شمارا قانونی راهنمایی می‌کنند.
به نظرمن، حق شما، بیشتر از اینهاست.
موفق باشید.
انشالله که این 60 درصد عملی شود. در ضمن ایثارگران از دولت آقای رئیسی انتظار دارند تسهیلات جانبازان بالای 25 درصد به زیر 25 درصد با هر درصدی تعمیم یابد و مثل زمان جنگ که همگی رزمندگان کنار هم می جنگیدند و هیچ تفاوتی بین آنان نبود در این خصوص نیز بین آنها تفاوت و تبعیض قایل نشوند.در ضمن بیمه تکمیلی درمان که توسط بیمه دی انجام می شود خدمات دندانپزشکی و عینک را هم شامل شود و با مراکز درمانی مانند درمانگاه و بیمارستان در غرب تهران انعقاد قرارداد شود.( بیمه دی با بیمارستان ابن سینا و پیامبران در غرب تهران فسخ قرارداد کرده و تقریبا داروخانه ای در غرب تهران و خیابان ستارخان با بنیاد همکاری ندارد).شهرداری تهران نیز به قانون تمکین کرده و به جانبازان زیر 25 درصد کارت دو منظوره سفر(اتوبوس و مترو) بدهد.
آقای حاجی بابایی باید حداقل حقوق مصوب مجلس را که 5700میشه را باید بدهید نه 2200به اضافه 60درصد که میشه حدود 3و نیم
پس شما خلاف قانون عمل کردید
حق همسر و فرزند و مسکن و خوار و بار را اضافه کنید
با حذف ارز ترجیحی یک نمایندهمیزان تورم را مردانه اعلام کند .
من حداقل 50 درصد را می بینم .حقوق فعلی ارزشش مربوط به 3 سال قبله.
جناب آقای حاجی بابایی چرا کل گویی مصاحبه می کنی ؟ چرا به اسم مجلس انقلابی از مردم وایثارگران رای گرفتید ولی مسخره می کنید؟ چرا مصوبات بدون پشتوانه مالی به اسم لایحه برنامه ششم برای ایثارگران مصوب و اجر نکردید؟
سلام به همه رزمندگان 8سال جنگ نابرابرچندین سال استکه چشم براه این مصوبات هستیم اما هرسال دریغ ازپارسال ...اینکه چیزی تصویب بشه اما شکل اجرایی بخودنگیرد چه حاصل.اقای حاج بابایی این خبرکه شما میگویید ایا ضامنت میدهید که اجرابشه؟؟؟؟الن چند سال استکه توهمین سایت خبرهایی درمورد رزمندگان ازیادها رفته منتشر شده اما چیزی دست رزمندگان را نگرفته چرا با روح وروان رزمندگان دردمند بازی میکنید؟شما مسولین ازخودتان خجالت نمیکشید به یک رزمنده کهنسال بااعصاب داغون که توان کاررا ندارد 2200000تومان میدهید انهم کمک معیشت که هران امکان قطع شدنش است .اقای دکتر ساقی عزیز لطفا شما به این مهم ورود کنید نگذارید مثل سالهای گذشته درحد خبر باشدچرا؟چون رزمندگان واقعا خسته ودلشکسته شده اند .انهم ازدست مسولین .شما زبان این سینه سوخته گان شوید وبدادشان بعداز33سال برسید .این متن را گذاشتم بعداز عید بخوانید بدانید که مسولین سالهاست که با روح وروان رزمندگان بازی میکنند هیچ قدمی برایشان برنمیدارند.اگر میخواستند قدمی بردارند یک دفترچه درمانی چند برگ به این شیرمردان میدادند تا بروند همان دردی را که ازجنگ رسیده را درمان کنند ......رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ
برای جانبازان اسم معسر گذاشتید قرار بود حداقل حقوق پرذاخت کنید که اون را هم نکردید بس کنید ظلم را ای ظالمان کم به ایثارگران ظلم کنید و لق لقه دهنتان است جانبازان و خانواده شهدا و بیشترین ضربه را هم شما ها میزنید به به نظام ای روبه صفتان بترسید از آه مظلوم اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ای خائنان به رهبر و ملت و وطن
خودتونومسخره کردین بااین قانونتون ماکه فررندشهبدیم چی میرسه لهمون
تصویب شد که ۵۶۰۰۰۰۰ تومان باشد
خودمان را مسغره کردیم اینها تا جیبشان پر نشود به ماها نمیرسد و اینها هم جیبشان پر نمیشود خدا لعنتشون کند کسانیکه در حق ایثارگران ظلم میکنند
ما موندیم یه مشت دعل پیشه برامون حقوق تعیین بکنن واخر عمرمون رو به فلاکت نظاره کنن کور بشن که بگیم ماهاروکه دشمن رو بیرون کردیم نمیتونن ببينند ۵۶۰۰ حقوق حداقل‌ کورشون میکنه
باسلام آقای امیر آبادی پس چرا شما به عنوان رییس فراکسیون ایثارگران مجلس ازحقوق رزمندگان معسر وجانبازانزیر25 درصد دفاع نمیکنید که لااقل همان حداقل حقوق مصوب مجلس 5600000 رااجراکنند باتشکر
باسلام خدمت دکتر امیر آبادی ریاست محترم فراکسیون ایثارگران درمجلس مااول خدابعد نگاهمان به شماست که همیشه حامی مارزمندگان معسر وجانبازانزیر25 درصدبوده اید لطفا پیگیر حداقل حقوق 5600000 مصوبه مجلس برای ما معسرین باشیدزیرا درفشار شدیم زندگی قرار داریم نگذارید بیشتر از این شرمنده خانواده‌های خودباشیم باتشکر
چرا باید جانباز 5 درصد با 50 درصد یکی شود شما سالم هستی وآنها درد می کشند
۵۶۰۰ رو قانون میکنن..نه الان چند ساله گ حق ما پایه حقوق کارکنان دولته ولی بودجه تا دست ما میرسه میشه نصفه بقیه اش رو میفرستن غربین..برسد بدست آقا زاده عزیزم
جناب حاج بابایی حداقل حقوق جانباز زیر ۲۵درصد ۵۶۰۰ هست نه ۳۵۰۰ خجالت اوره خودتون میلیونی حقوق میگیرید اونوقت جانبازی که نگذاشتید بیمه تامین اجتماعی رد کنه الان بالای ۵۵ و۶۰ سال سن داره، با ۳۵۰۰ مگه میتونه زندگی کنه الان ما باید اندازه حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی بگیریم نه ۳۵۰۰ خجالت بکش و مطمئن باش که آه ما جانبازان زیر ۲۵درصد زمین گیرت میکنه
شما که دم از عدل وعدالت وآزادیخواهی وووومیزنید وهمیشه اشکال ازکشورهای غربی وآمریکا میگیرید بروید وتحقیق کنین که برای کهنه سربازان اون کشور چه خ ماتی میدن .خجالت آور نیست ۳۵۰۰تو این وضع تورم وگرانی چیه؟نه دفترچه درمانی نه حق اولادی نه حق مسکن .حداقل به اون ۵۶۰۰ تومان عمل کنید .باید جوابگوی اعمالتان باشین .قشر رزمنده وجانباز رو هم کوبیدین ومثل صدقه خورها بااین عزیزان رفتار میکنین.همین ایثارگرانی که که فداکاری اینها نبود الان محلی به نام مجلس شورای اسلامی وجود نداشت که شما برصندلیهاشون تکیه بزنین...التماس یه خورده تفکر
مگر حاقل حقوق تصویب نشده باز دوره کردی ودروغ گفتی
سلام پرداخت معوقات شامل جانبازن زیر 25درصد هم میشه
سلام بر مردان این سرزمين ما که عمرمان به زوال رفت چند نفس داریم که دروغ ودغل شمارااستنشاق می‌کنیم اینقدر حقوق ایثارگران راضایع نکنید چرا این قشررانمیتوانیدتحمل کنید چون دشمن رافراری دادیم نوبت شماست این مجلس‌ بازیچه است که تصویب کرده حداقل ۵۶۰۰ به ما بدهند حداقل هم برای مازیاد می‌بینید ننگ کنيد
خدا به شما انصاف بدهد که حقوق ماراضایع نکنید
سلام مسعولین محترم ایثارگران
حقوقی که شما برای جامعه ایثار گران لحاظ فرمودید آیا به نظر شما یک ساعت در زمان جنگ که صدای توپ وتانک وخمپاره ارزشش را دارد که بعد از سی سه سال این حقوق دو میلیونی چه میشود .چکاری میتوان انجام داد .
سلام. ببخشید لطفا در حقوق رزمندگان یه پایه حقوق تعیین بشه و بر اساس مدت حضور بر حسب ماه هر ماه مبلغی حداقل ناچیز هم باشه در نظر گرفته و اضافه بشه، حیلی خیلی حیلی خیلی بی عدالتی، بی تفاوت نباشید نسبت به این مسائله واقعا مهمه که یکی بر فرض مثال 6ماه جبهه داره با یکی که 12ماه یا حتی خیلی شاید 8سال هم جبهه بوده نباید حقوق ها یکسان باشه، هر ماه ۲۰ هزار هم اضافه باشه بالاخره یعنی این مدت ها که کسی جبهه بوده برای تک تک روزهاش بایذ ارزش قائل بود،کی ۱ روز هم مفتی تو اداره ای کار میکنه ولی سختی های جبهه یک روزش هم سخت بوده دور از خانواده بودن بچه کوچیک داشتن و دل کندن از خانواده و جان برای رفتن به دفاع از میهن،این روزها نباید حتی یک روزش بی ارزش باشه،.با تشکر
سلام ودرود فراوان دوستان عزیز شبکه فاشنیوز وتبریک سال جدید واما
ازظلم مسئولان کم به ما نرسید وهمه را به حساب اصلاحطلبان خود پرور جاه طلبان گذاشتیم که ۳۵ سال بی وقفه ظلم اشکار رواداشتن ویک قدم در راه رفاه این قشر بر نداشتند وگرنه وضع این نبود
ولی رفتن یادشان به شر وبدی
ولی از دولت اقای رئیسی توقع داریم در قدم هایی ک در رفع مشکلات برداشته میشود این قشر را فرا موش نکنند
این چه معنی دارد که حق اولاد وهمسر را ازما دریق میکنند این هیچ اسمی ومعنیی ندارد امیدست امید وتوقغ داریم اجرا شود و در اخرای عمر باعث فراموشی ظلمی که دولتهای قبل کردند شود سال خوبی داشته باشید
سلام ودرود تبریک سال نو ان شالله ک دولت مردمی به ریاست اقای دکتر رئیسی که این روزها خار چشمان کور اصلاح طلبان خودخواه شده بتواند گوشه ای از مشکلات مارا هم حل کند زیرا ۳۵ سال مشکلات جمع شده ودور از واقع بینیست که توقع داشته باشیم همه یک باره حل شوند ولی مسائلی مانند بیمه چشم و دندان برای ما هم پوشش دهند ویادر حقوقها حق همسر واولاد به ما هم تعلق گیرد
ما باسن ۵۵ و۶۰ سال به بالا غیر از این مستمری در امدی دیگر نداریم
واین کمک معیشت نیست بلکه کل در امد ما همینست
۲ مسئله مسکن که واقعا خیلی ضروریست واز این دولت توفع حل مشکل راداریم
۳۵ سال اصلاح طلبان بیشرم خوردن وبردن وانتقال دادن به .......اونور اب
اگر این ظالمان به این صورت عمل نمیکردند شاید الان مشکلی نبود ان شالله که هر گز به کرسی ریاست نرسند
شاید در تمام عمرمان که را دادیم
فقط این اخری راه را درست رفتیم به امید سر افرازی همه پاکدستان کشور
با سلام واحترام
اینکه ۳۵ سال تحت ریاست ومدیریت اصلاحطلبان همه ظلم وستم وحقکشی در حق ایثارگران وفقراشد برکسی پوشیده نیست
ونمونه اشکار ان سهام به ظاهر عدالت است که همه وزرا ونجومی بگیران دارند ولی رزمندگان معسر وجانبازان وبسیاری از افراد تحت پوشش کمیته وبهزیستی ندارند واین یک نمونه از عدالت گدایان غربست
باتوجه به گذشت وسپری شدن چند سال از دوران نمایندگی این مجلس هم فقط در حد حرفست

خواهشمندست پیگیری بفرمایید

با تشکر فراوان
سلام ودرود حضور عزیران شبکه فاشنیوز
بدکسی پوشیده نیست اقایان اصلاح طلب طرح هایی داشتند که به ظاهر میخواستند مستضعف زدایی کنند البته درجهت منفی وبه این صورت که انقدر اختلاف طبقاتی را زیاد کنند وبفقرا فشار بیاورند که همه از درد وضعف وگرسنگی بمیرند ولی خداوند شرشان را کم کرد واقعا ما ایثارگران وهمه فقرای جامعه باید از خداوند که کمک کرد تشکر کنیم
واین قضیه در تاریخ جنگ وتاریخ زندگی ایثارگران بعداز جنگ هیچ وقت فراموش نخواهد شد ومیشه کتابهایی ده جلدی ازان نوشت وفیلمهای بلند وپر محتوا از ان تهیه کرد
ومیتوان به عنوان بزرگترین ننگ در طول تاریخ به ان اشاره کرد
اصلا وابدا در هیچ مغز سالمی نمیگنجد که همه دنیا به کشوری حمله کنند برای نابودی ان وملتی برخیزند واین دشمن را شکست بدن ...

وبع عیک عده که بچه های خودرا در زمان جنگ پنهان کردند ویا به خارج فرستادند بیان وبه اسم نامبارک اصلاح طلب بر کل جامعه حاکم شوند واجازه کار به پیروزان جنگ ندهند
من انچه که بر سر خودم امده ودیم ممینویسم متد۱۵ یال بود در یک استان ساکن بودم رفتم استانداری
برای کار شاید باتوجه به مدرک دانشگاهی وتوانم کمکم کنند گفتند برو استان خودت
خیلی این گروه بد کردند وننگ برای خود جمع کردندوالان هم ریشه های پوسیدشان مانده ان شاالله که ریشه کن شوند
و کشور با ریاست رئیس جمهور محبوب به سوی عدالت پیشرود
ان شاالله که مسئله بیمه ومسکن ما معسرین هم حل شود واقعا داریم زجر میکشیم..ان شاالله

طول تاریخ
پس فرزندان شهید که کارمند هستند چی.. حقوق انان نبایدافزایش پیداکن
سلام به رهبر عزیزم به و تمامی زحمتکشان به بنیاد شهید خدا اجرتان بده ایا فردی در زمان جنگ تحمیلی هر بنده خدای به هر گونه اسیر شده یا شهید شده یا مفقودالاثر یا مجروح شده هر کس به نحوی زحمت کشیدنولی ولا ظلم بزرگی است جانباز ۲۵درصد به زیر ۲۵درصد برسد چرا جانباز ۲۵درصد حدقل از اعضای بدنش یک چهارم بدنش از دست از دست داده جانباز ۲۵درصدحدقل بدنش ناقص است ولی اگه جانبازی یک ترکش طلائی خورده ۵الی ۱۰درصد دارد ایا میشود مقایسه کرد بابا هست از مچ پا قطع است ۲۵درصد دارد میشه مقایسه کرد
ضمن سلام واحترام به دوستان زحمتکش شبکه فاش نیوز

اولا ممنونیم که صدای ایثارگرانیت واما

وجدانا به سادگی از کنار مطالبی که مینویسم نگذرید وبه سادگی پرت کنید
همه میدانید رئسا وزرا وهمه کسانیکه میلیاردی میخورند ونجومی میگیرند از سهام عدالت برخوردارن
مابسیاری از مستمری بگیران ایثارگر ثبت نام کردیم ولی از بخت بد ازقلم افتادیم من خودم درسپاه ثبت نام کردم ولی از قلم افتادم ولی
از این عادلان بخور یکی فکر نمیکند کجای این عدالت است
از سهام عدالت فقط التش به مارسید و....
اگر میگم مجلس ۵درصدی بی دست وپا بیسواد که چندسال گذشت هنوز
کوچکترین کاری برای مردم انجام ندادن
با تشکر
باسلام واحترام دوستان شبکه فاشنیوز
مدتی است که پیامکی برای رزمندگان وحانبازان معسر امده که از این افراد خواسته شده در قبال بیمه ناقصی که به این افراد تعلق گرفته در قبال هرنفر بیمه شده مبلغ۳۶۰۰۰۰تومان واریز شود که اولا بسیار زیاد است وثانیا ایجور پولهای کلان را اکثرا ندارن
با توجه به اینکه فقط تا۲۴فروردین وقت دارد خواهشمندیم پیگیرشود
که حداقل انرا قصدی کنند
یاتشکر از زحمات دوستان
باسلام واحترام به دوستان شبکه فاشنیوز واما
از هر کسی توقع داشتیم ولی از جناب رئیس جمهور باان همه طرفداری از فقرا وضعفا وایثارگران وجانبازان ورزمندگان معسر نیازمندان توقعدروغ نداشتیم که دارو ۱۰۰هابرابر مایتاج زندگی چندصد برابر گران شده در دوره ایشان ولی صدقه ما هیچ تغیری نکرده واینها هم به کنار چقدر از روحانی ودولتش مینالیدیم که رانت خوارند اختلاسگرند ودر ضمن هیچ تبلیغاتی هم نمیکرد وخیلی راحت وعملا در خدمت قشر مرفه بود ادعایی هم نداشت
ولی این دولت کریمه وخدمت گذار فقر با وجو فروش نفت وغیره ودر امدهای زیاد هزاران میلیاردی کهازدولتهای غربی دریفت کردن ولی صدقه رزمندگان وجانبازان ۲۰۰هزار تومن افزایش پیدا کرده
اینم مثل بقیه ودولتها که همه بع همین روش برتخت نشستن
چرا اینقدر تبلیغات دروغ که در خیابان راه میریم همه بگن کشور را ایثارگران خوردن
لطفا پخش کنید
سلام جناب حاجی بابایی
همچین میگین60%حقوق ایثارگران اضافه شده!
ملت می‌کن ببینیدچه خبر ه ه ه!!!!!
لاأقل شفاف بفرماییدکسانی که معاش دو 3 میلیونی میگیرن
نه حقوق عموم جانبازان
حقوق های جانبازان همان10% است.
نه بیشتر.
سلام
متاسفم عده‌ای بی فکر و بی خبر از حال جانباز دم از آزادگی وحمایت از رزمندگان زمان دفاع مقدس می زنند
بنده حدود 60 ماه در جبهه تخریب چی بودم و بعلت کسری مدارک فقط 20 درصد جانبازی بمن داده‌ اند، سئوال من اینجاست که بنده نه کارمنددولت هستم و بیکار بیکار هستم حق جبهه من چه می‌شود چرا همه قوانین راجع به کارکنان دولت است که حقوق هم دارند،
من بدبخت 30 سال است داد میزنم حق جبهه و تسهیلات که به همه داده اند چرا من باید جزو معسرین باشم و 2200 دریافت کنم آیا این عدالت است
سلام ودرود وخدارا شکر که شبکه فاش نیوز را فعلا داریم ودرد بی درمان خودرا ...
۴ماه مجلس انقلابی زدن روسر هم
به قول خودشان مجلسی که هر ثانیه ان میلیاردها برای مردم هزینه دارد ونهایت حاجی بابایی اعلام کرد که صدقه جانبازان زیر ۲۵ ۶۰درصد افزایش یافته
دارو .ومایتاج روزانه دهها برابر شد ولی موقع واریز اش همان اش وکاسه ...
گفتن تااوایل برج۲ واریز میشود
ولی به یکباره متوجه شدیم اولین هواپیمای سیسمونی عزیز نورسیده با موفقیت وارد کشور شد الجمدالله رب العلمین
قسم به ان سیسمونی ومتعلقاتش ما رزمندگان وجانبازان زیر ۲۴ روزانه چند بار به هم زنگ میزنیم که ان مبلغ
کی واریز میشود چون محتاج انیم
ومیشود چند ورق قرص مسکن با ان تهیه کرد
وقسم به اختلاس برخی ما گرفتار ومنتظر ومحتاج فرج ومسئولان ونمایندگان ما در فکر کلاه به سر ما
باسلام فرادان حضور دوستان شبکه فاش نیوز...واما
چقدر خوشحال بودیم وچقدر تقلا میکردیم که جناب رئیسی رئیس جمهور شوند
چون امید صد درصدی داشتیم که بعداز ۳۰سال ریاست اصلاحطلبان که فقط جیب خودرا پرکردند وضعمان بهتر شود .....
ولی یک ورق قرص مسکن ۲۰۰۰تومانی شده۲۰۰۰۰تومان و سفره هایمان را هم جمع کرد اینکه میکن کوچک شد این برای کسانیست که ماهی ۱۰ و۱۵ میلیون تومان حقوق میگیرند ولی
د یک کیلو ماست ۷یا۸ هزارتومنی شده ۲۵۰۰۰تومان
جناب رئیس جمهور واطرافیانش به جیب خود نگاه میکنند
ودرضمن میگفتن مستمریها اضافه شده انهم که .........
الحمدالله فکر کنم به یکباره قصد جان معسرین را کرده اند
البته اینم یک نوع مستضعف زدایی است
خواهشا بدون کمو کاست برسانید وپخش کنید
با تشکر فراوان
باسلام و درود فراوان حضور دوستان شبکه زحمت کش فاش نیوز
کدام خانواده امروز با این وضعیت وبا ماهی ۲۲۰۰۰۰۰ میتواند دوام بیاورد ومتلاشی نشود
به نظر این اقایان ما بعداز ۶۰ سال
با بدن ناقص ودرد شبانه روزی بدون یک قرص مسکن وباشکم گرسنه بر اثر نگاه به ماهواره یا رعایت نکردن ججاب ویا هوس بازی ناد شده یا میشویم ما که در زمان جوانی چه مرد وچه زن در پیروی از مکتب اهل بیت ع س امتحان دادیم ای که تجدید شدیم وشهید نشدیم اندیگر با خداست چرا
چرا این اقایان به ما که مرسند صمن بکمن عمن میشن وفریاد نمیزنند که بای ذنب ...به کدامین گناه بنده مجروح بی درصد یا ان کم درصد باید مجبور باشم
اوارگی بکشم گرسنگی بکشم وزندگیم متلاشی شود ودهها مثل من...
ولی امام جمعه از میان این مشکلات هر هفته گیر بده به موی سر چند نفر لاعبالی بی ادب وویلان ایا مشکلان این قشر از جان فدایان انقلاب مشکلات این جامعه نیست که در بدبختی وگرفتاری زبانزد مردم شده ایم
واقعا کشور ما در دستگیری از جانبازان کم درصد جنگ ۸ساله ناتوان است یا مسئولان ...
مگر غیر از اینست که پرونده زندگی ما وداشته ونداشته ما را میدانند
واقعا ما بااین ۲۲۰۰۰۰۰ کدام مشکل را حل کنیم
کرایه خانه بدیم خوراک لباس دارو ...
لطف بفرمایید پخش کنید
ما راهی نداریم و تنها راه فریاد خود را این شبکه می دانیم
با تشکر فراوان
یاسلام واحترام حضور دوستان شبکه فاش نیوز واما
عمری را حرص وجوش خوردیم خودرا به در ودیوار کوبیدیم که
که ازدست روحانی ودولت اختلاسگر ورانتخوارش رهایی یابیم و امیدوار بودیم که اقای رئیسی و دارودسته اش با شعار عدالت بیان تاشاید مقداری از مشکلات ما گروه معسرین هم حل شود ولی افسوس که این دولت فقط به کسانی که هیاهو وداد وفریاد به را میندازند وشعارهای عجیب وغریب بر علیه اش میزنند جواب میدهد وبه گروهایی مانند ایثار گران که عمری را با تحمل مشکلات صبوری کرده اند نه تنها جواب نمیدهد
یعنی همان حق کشی منتها به طریق دیگر به طوری که هزینه زندگی را ۳۰ برابر کرد
و در موردایثارگران معسر که کمترین توقع اجرایی کردن مصوبه مجلس بود اونم اجرایی نشد
اقای حاجی بابایی اعلام کرد که صدقه این گروه ۶۰درصد زیاد شده
که اینم یادروغ بود ویک کلاه برای بستن دهان این گروه یاراست بود محترمانه طبق روال کار مدیریت در کشور به جیب دیگران واریز میشود
لطفا به اقای رئیس جمهور محترم برسانید دروغ شکم را سیر نمیکند
ساکت نمیکند سر پناه هیچ سری نمیشود
با تشکر فراوان
سلام
امیدواریم خبر نماینده ایثارگر نجفاباد اصفهان جناب اقای ابوالفضل ترابی مبنی بر اینکه مسمری رزمندگان معسر حداقل حقوق وزارت کار میباشد
یعنی۴۱۸۰۰۰۰تومان صحیح باشد
انشاالله که برای یکبار هم که شده از یک مسئول یک حرف رایت شنیده باشیم
اینقدر از مسئولان کشور دروغ شنیدیم بعضی وقت میرم تو فکر که چند سال وچند واحد درس دروغگویی واختلاس ورانت پاسکرده ام
خداوند متعال حافظ شما عزیزان باشه انشاالله هرجا هستی موفق باشی به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قسم میدم به داد عزیزان رزمندگان معسر باشید تشکر میکنم
باسلام واحترام به دوستان شبکه .
ودرود فراوان به روان پاک شهدا وهمه ایثارگران
بنده عضو معسرین هستم وماهیان ومستمری بگیرم
نیازمند ملغ ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومن وام وجهت درمان پسرم دارم
وبا توجه به شرایط موجود دربانکها
که باید پول بخوابانی ومعدل گیری معدل گیری وغیره

ایا راهی وجود دارد که از طریق ایثارگران بتوانم این وامرا بگیرم؟
از دوستان اگاه خواشمندم راهنمایی بفرمایند
باسلام واحترام به دوستان شبکه .
ودرود فراوان بروان پاک شهدا وهمه ایثارگران
بنده عضو معسرین هستم وماهیان ومستمری بگیرم
نیازمند ملغ ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومن وام وجهت درمان پسرم دارم
وبا توجه به شرایط موجود دربانکها
که باید پول بخوابانی ومعدل گیری معدل گیری وغیره

ایا راهی وجود دارد که از طریق ایثارگران بتوانم این وامرا بگیرم؟
از دوستان اگاه خواشمندم راهنمایی بفرمایند

باسلام واحترام به دوستان شبکه .
ودرود فراوان بروان پاک شهدا وهمه ایثارگران
بنده عضو معسرین هستم وماهیان ومستمری بگیرم
نیازمند ملغ ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومن وام وجهت درمان پسرم دارم
وبا توجه به شرایط موجود دربانکها
که باید پول بخوابانی ومعدل گیری معدل گیری وغیره

ایا راهی وجود دارد که از طریق ایثارگران بتوانم این وامرا بگیرم؟
از دوستان اگاه خواشمندم راهنمایی بفرمایند

دوستان شبکه فاشنیوز سلام واحترام
بنده ازشما راهنمایی خواستم که با توجه به اینکه با ایثارگران سر وکار دارید .ایا راهی وجود دارد.
باسلام. خدمت عزیزان اگر در این سی واندی سال به سنگ التماس میکردیم لااقل از سنگ یه صدای بر میامد .عجب سنگدلانی هستنند این مسولان.دیکر امیدمان نا امید میشود .اه این همه رزمنده درمانده یقه شما را خواهد گرفت .یاعلی
سلام علیکم
درست است که مشکلات است وفسادهم وجوددارد
اما فراموش نکنیم دنیا محل آزمون می باشد...امیدمان به خدا باشد..مگر یادمان رفته زمان جنگ بسیاری ازمامظلومانه شهید شدن وماهم سختی های زیادی کشیدیم متأسفانه هیچ چیز سرجایش نیست..سه سال پشت سرهم به توصیه بنیادکمیسیون درصد رفتم وبار آخر رئیس بنیاد خودش دست بکار شد و فرستاد کمیسیون اما مرکز تمام تلاشش این بود که بیست و پنج درصد نکنند چون بار مالی داشت،سپاهم ماده ۱۶ را زیربار نرفت چون با مالی داشت...ازآن روز تصمیم گرفتم این بار مالی را با دردهای زیاد تحمل کنم ودارویهایم رابدون استفاده از بیمه تهیه کنم تا بار مالی نداشته باشد.
راستش دراین چندسال دوبار فکر کنم بود که دستم خیلی خالی بود اهل خانه دفترچه را بردند و فقط مسکن گفتند نوشت و گرفتند...عزیزان ایثارگر امیدتان به خداباشد
یادمان بماند که ما روزی همرزم بهترین انسان ها یعنی شهدا بودیم.
همین الان تمام وجودم پر درد است اما به عشق امام و شهدا تحمل می کنم تا عمرم بگذرد آنجا هم خانه دار می شویم هم باشهدا محشور...بخدا راحت میشیم از دست این زمانه ومردمش
یاعلی
باسلام واحترام حضور دوستان شیکه فاشنیوز ودرود فراوان به روح وروان شهیدان ومفقودان وطن و
وسلامی گرم حضور رئیس جمهور
وخواهش وتمنا از دوستان شبکه که حقایق ودرد نوشته مارا کتمان نمیکنن واما
دوستان امروز در کشور هر کسی سعی میکند که خود وبچه های خودش از گرسنگی نمیرند وبرای اینکار دست به هر عملی میزند
هرکه در توان خود یکی دزدی میکند یکی قاچاق فروشی یکی زباله گردی یکی اگر باشد گارگری
وبعضی برای این لقمه غذایی که برای بعضیها دغدغه ای نیست
پارا فراتر نهاده وشنی ترین کازها را انجام میدهند مثلا دلال خرید وفروش دختران وزنان اواره ان
امان از مصیبتت ای وطن
دین ومذهب وصبر وکلمه هایی از این قبیل مربوط به زمان سیریست این را شماها ومسئولان هیچوقت در ک نخواهید کرد چون خودرا محبوس کردید در مکانهایی که کمتر افتاب میبینید
اما دوستان بنده که این حقایق را مینویسم در حد ۶۰ سال سن دارم وبگذریم از موج انفجار ونقص شدید در بینایی وشنواییوتنگی نفس و........توان راه رفتن در ست حسابی ندارم وبسیاری دوستانم واز گروه معسرین را که میبینم چنین وضعیتی دارند
مسئولان کشور ما البته جدا از ما چون این ماییم که میگیم مسئولان ما ولی اونها از ما جدا ود کاخهای زرین و شاید ۲۰طبقه زیر زمین ویا ۲۵ طبه بالای زمین زندگی میکنند واین یک عادت شده بگیم م.... ما
همیشه از خون ایثارگران در راه اهداف خود بذل وبخشش کردن
تانجا که از بخشیدن خونشان به دوستان خود دریغ نکردند واگر غیراز این بود برای این گروه کافی بود غرامت خونشان از اعراب بگیرند
بهر حال به خدمت رئیس جمهور برسانید
که در جامعه گروهی وجود دارند که از نظر مجلس گم وناپدیدند
هیچ متولیی ندارند نه زیر نظر بنیاد شهیدند ونه هیچ نهاد دیگری واکثرا ناتوانند ودرمانده
ولی پله ونرده خوبی بوده اند برا تبلیغات
اقایان ماتوان هیچیک از کارهایی که کفتم نداریم
محروم محروم حتی از یک دفترچه بیمه
خواهشا برسانید بدست کسانیکه
میشناسید
با تشکر فراوان
ضمن تشکر از دوستان شبکه فاش نیوز و درود فراوان به روح وروان شهیدان جنگ ۸ساله وبا سلام وخسته نباشی حضور نماینده خستگی ناپذیر و مردمی جناب اقای جلال رشیدی کوچکی
با توجه به گذشت حداقل۳۰ الی۳۵ سال از اتمام جنگ۸ساله
ما گروهی از ایثار گران را که وصعیتمان کاملا برای همه اشکار است از جمله اینکه اکثرا درزمان جنگ دچار اسیب دیدگی وموج انفجار شیمیایی وانواع نواقص دیگر
۲ بیکار وبدون هیچ گونه سرمایه ای
۳ اکثرا مستاجر واواره در حشیه شهرها وروستاها
۴ نداشتن بیمه ونیازمند شدید به دارو ودرمان
۵ نداشتن متولی ومرکزی وحتی یک کسی برای مراحعه وپیگیری مشکلات
۶ به گل نشستن وسوراخ کشتی ایثارگران در قسمتی که این گروه یعنی معسرین نشسته اند به طوریکه حتی قانون مصوب مجلس سنوات قبل هم در مورد ما اجرا نمیشود
۷ سن همه افراد این گروه از۵۵سال به بالاست
۸ این گروه اکثرا بیسواد وکم سوادند واین نیز مزید بر علت شده
۹ این گروه فقیر ترین گروه جامعه هستند وبیشاز همه مورد کم لطفی ودر اصل شدیدترین طلمها قرار گرفته اند
وامروزه باشرایط بغرنج گرانی ها ووصعیت مستاجرین با ماهی۳۶۰۰ت فقط هزینه اجاره هاست
امروز دیگر کار از ماشاالله وانشاالله گذشته است
وگرچه مجلس رابه طور کلی انقلابی خطاب میکنند ولی کسانی هم هستند که این گروه را به خیابان وتجمع بکشند
لذا با توجه به صداقت ان نماینده محترم از ایشان وهمکارانش در خواست داریم هر چی سریعتر به کار ما رسیدگی عملی واجرایی شود
با تشکر از دوستان فاش نیوز
باسلام واحترام به دوستان شبکه...ف

امروز در حالیکه مسئولان میدانند تعدادی از معسرین باین همه گرفتاری مستاجرند وخانه گیر نمیاد
چرا هیچ کاری نمیکنند چرا وامی به نیاز مندان نمیدهند تا مشکلات حل شود
چرا دشمن تراشی میکنند
چرا از متانت وصبر معسرین سواستفاده میکنند
اقایان فاشنیوز چرا راهنمایی نمیکنید چرا کمک نمیکنید
چرا مقداری وام نمیدن واز مستمری ما کم کنند با گرسنگی میشود گذراند ولی بدون مسکن وسر پناه هر گز
چرادر این کشور کسی که درست تصمیم بگیرد ومشکل مردم را حل کند در راس کار نیست
یک وامی کفتن میدن در سراسر کشور ولی مطمئنا اشنا بازی وپارتی بازیست وباز به ماها که پارتی نداریم نمیرسد
باتشکر از ........
سلام دوستان شبکه فاشنیوز
هرچی داد میزنیم وداد زدیم ته جایی نمیرسد ونرسید ما باید به چوب زیاده خواهی مسئولان بیکفایت چقدر بسوزیم وبسازیم مگر ما معسرین چه گناهی کردیم برای تهیه مسکن نان دارو وهمه مایتاج زندگی بسوزیم انقدر فشار بهمان امده
یک عده سدن مسئول وبه رو خوشان نمیارند که در این کشور مشکل وجود دارد
دروغ شما مسئولان از خدابیخبر میشه مسکن میشه نان میشه دارو اگر هستش ان یگانه ای متعال انچه بر سر ما اودرید بر سر شما هم بیاورد
انچه ما میکشیم انشاالله بر سر شما هم بیاد تاما را درک کنید
شما که هنگام غرق در نعمت مارا دک نکردید
سلام فاش نیوز
اینکه امنیت جانی داریم برکسی پنهان نیست ولی آیا کافیست؟
درصورتیکه روزانه از درد و مشکلات هزاران بار از خدا مرگ طلب می کنیم آیا امنیت جانی به کار ما میاید؟ هرگز.
با توجه به این همه گرانی و بیکاری و عدم در امد و سن بالا و نامیدی از مسئولان که این قشر معسرین را به طور کلی فراموش کردن ایا امنیت جانی به درد ما میخورد؟ هر گز.
زندگی و عمر ما شده چی بکنم و چی نکنم
شاید از میان همه اقشار ایثارگران این قشر سخترین روزگار را تحمل می کنند
چی میشد که از لحاط بیمه درمانی به فر ما هم بودن؟
وچی می شد اگر قانون مصوب مجلس .قانون حداقلی را برای این قشر اجرا می کرد؟

باسلام دوستان شبکه فاش نیوز
درود فراوان بر شهیدان وطن
سلام ودرود بیکران بر جانبازان که بعضیها روز چند بار شهید میشوند
از درد از کمبود دارو از نبود پزشک
ولی از همه درد اور تر بی انصافی کسانی که خود را مدافع حقوق جانبازان و رزمندگان میدانند ولی...

بی انصافان تاریخ دنیا که هر وقت نیاز دارید ویا پست ومقام ومیز وصندلی خودرا لرزان میبیند سریع میچسبید به مردم به خانواده شهدا وجانبازان ورزمندگان
در حالت عادی یکم انصاف داشته باشید
پول که خروار خروار خانه که دها کاخ درو ودرمان همه چی همیشه ۱۰۰۰برابر نیاز اماده دارید
ولی ما باان ۳۶۰۰ وبدنی بر بلا وچند بچه وهزار گرفتاری
ایا میدانید ما مستا جران چی میکشیم؟ نه نمیدانید
چه عیبی وایرادی دارد در این فصل گرانی وجابجایی یک وام در حد ۱۰ و۲۰ ت به نیاز مندان این گروه بدید که باان مشکلی را حل کنیم ویا حد اقل چشمان خودرا بان جراحی کنیم
با سلام واحترام به دوستان شبکه
فاش نیوز واما.....
حدودا۳۵ سال از اتمام جنگ گذشته وهر کسی میداند بعداز اتمام هر جنگ ونزاع معمولا اولین اقدام سر وسامان دادن به مجروحان واسیب دیدگان جنگ است ولی در کشور ما به دلایل گوناگون این کار انجام نشده که این دلایل میتواند نجابت ایثارگران مهمترین ان باشد و۲ بی اهمیتی مدیران ووچیزی که دکتر
قاضیزاده هاشمی گفتند که مایه ننگ است یک عده ایثارگرنما که حق این گروه را برای خود وگروه منحوس خود گرفته وپایمال نموده اند واگر قانونی بود باید الان جواب میدادند...که همین مسائل باعث شده اند که بعداز ۴۳ سال
واقعا شاید تعداد مجروحان واسیب دیدگان مشخص نیست و
دردهای کوچک وضربات کوچک بزرگ شده وبرای ما روز به روز تازه تر وبرای مسئولان وکسانی که جدیدا وارد این تشکیلات میشوند کهنه وشاید بی معنیست
واما از اینها بگذریم در ماه رمضان مسئولان خدمت رهبر انقلاب بودند وایشان درباره تنظیم برنامه هفتم در سال ۱۴۰۱ و اجرای ان در سال اینده گفتند
وباید در حال حاضر دولت ومجلس در حال تنظیم ان باشند
۲در باره بعضی مشکلات وکمبودها
مخصوصا در رابطه با معسرین
همیشه مسئولان بخصوص نمایندگان قول برنامه هفتم را میدهند

ایا اصلا چنین برنامه ای هست ؟
اگر هست ایا نمایندگان ما در گنجاندن حل مشکلات در ان دخالت دارند؟
امید داریم همچون گذشته شبکه
زحمتکش فاش نیوز پیگیر باشند
باسلام واحترام به دوستان شبکه
ودرود فراوان به روح شهیدان
توقع ما دستگیری وکمک از طرف این دولت بود ولی انقدر فشارهای اقتصادی زیاد است که چشم ادم از حدقه در میاد چرا این هم فشار را متوجه ما کردند با گرانی وعدم توجه به مستمریها
فشارها اقدر زیاد است که ادم از بودن خود در این دنیا نادم وپشیمان
هرچی میگذرد بدتر میشود
وهرچی هم قناعت میکنیم باز نمیشود
لبنیاد حبوبات مواد پروتئینی وگوشتی میوه .....ولباس و همه را ترک گردیم ولی باز ........
مسئولان فکری کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi