شناسه خبر : 89261
پنجشنبه 26 اسفند 1400 , 16:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام

فاش نیوز - به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تجلیل شد.

 به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، آیین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

 در ابتدای این آیین، دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خیرمقدم به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه گفت: تجلیل و قدرشناسی از شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است زیرا این عزیزان دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.

دکتر جاسم محمدی افزود: شهدا و ایثارگران با ایثار و جانفشانی و شهادت‌طلبی در دوران دفاع مقدس، نقش محوری و مهمی در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آرامش، امنیت، عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی و ایثار و فداکاری شهدای والامقامی است که برای صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن جان خود را فدا کردند.

 در ادامه نیز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تبریک انتصاب دکتر جاسم محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر در سطح دستگاه‌ها و ارگان‌ها شاغلند، نماد ایثار و ایثارگری هستند.

اسدی تصریح کرد: از عنایت و توجه ویژه مسئولان به ویژه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی به حوزه ایثارگران تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا این توجه باعث شده که شأن و منزلت فرزندان شهدا و ایثارگر به خوبی نمایان باشد.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران به شایستگی اقدام نموده که کاری بزرگ است و دانشگاه همواره در این گونه اقدامات پیشتاز و موفق بوده است.

اسدی یادآور شد: شهدای سلامت با ایثار و از جان گذشتگی نشان دادند که در این مملکت هیچگاه روحیه ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی کمرنگ نخواهد شد.

 در بخش دیگری از این آیین مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و خیرمقدم به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان شاهد؛ با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی شایسته در بین کشورهای جهان برجسته و نمایان است، اظهار داشت: ایثار و فداکاری و شهادت‌طلبی شهدای گرانقدر باعث اقتدار و امنیت ایران اسلامی شده است.

 حمید آلی‌آبادی خاطرنشان نمود: دانشگاه علوم پزشکی در بین تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی بالاترین میزان جذب ایثارگران را دارا است.

وی افزود: تجلیل و تکریم فرزندان شاهد باعث می‌شود که این عزیزان با احساس مسئولیت بیشتر و بالاتری برای اعتلای حوزه سلامت و تحقق اهداف و برنامه‌های آن دلسوزانه تلاش نمایند.

گفتنی است در ادامه این آیین با حضور سرپرست دانشگاه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران؛ با اهداء لوح از فرزندان شاهد شاغل در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود که پیش از برگزاری این آیین تجلیل، اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در دفتر دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، انتصاب ایشان به عنوان سرپرست دانشگاه را تبریک گفت.

همچنین دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در رابطه با موضوعات، مسائل و چالش‌های مربوط به خدمات دهی به ایثارگران در حوزه سلامت بحث و تبادل نظر و بر خدمت رسانی مطلوب و رضایت بخش به این قشر شایسته تاکید نمودند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi