شناسه خبر : 92613
سه شنبه 01 شهريور 1401 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عظمت راهبردهای شهید سلیمانی

محسن ناطق -  سلام، یادآوری مراحل تصویب و اجرای تحریم ها نشان می دهد سپاه پاسداران در خط مقدم جبهه جنگ با امریکا حضور داشته است اما برخی روسای جمهور که به غربگرا مشهور شدند از داخل ضربه زدند. فعالیت های گسترده شهید سلیمانی که بزرگترین ارتش وحشی جهان بعد از مغولان را نابود کرد نمونه ای از حملات نظامی گسترده امریکا به ایران بود.

همانطور که در فایل صوتی وزیر وقت خارجه تمام این موارد را متذکر شد تا مردم بدانند شکست های مکرر و عقب‌نشینی امریکا از مواضع جنگی و نیابتی توسط شهید سلیمانی انجام شد هرچند ایشان بطور منفی بیان کرد اما برداشت کلی آن سخنان حاکی از عظمت سپاه و راهبردهای شهید سلیمانی بود.

امیدواریم روزی برسد تا بتوانیم از راهبردهای منطقه ای و جهانی شهید سلیمانی مطلع شویم زیرا اکنون در شرایطی هستیم که تشریح راهبردها و تاکتیک در منطقه امکانپذیر نیست لیکن در آینده نزدیک میبایست تبیین و منتشر شود.

تشییع شهید سلیمانی به جهان ثابت کرد در نظام اسلامی اسطوره واقعی جهانی وجود دارد در حالیکه طبق اعتراف فرندهان عالیرتبه امریکا بزرگترین ارتش جهان فقط در فیلم های هالیودی توانست اسطوره سازی کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi