شناسه خبر : 94554
چهارشنبه 04 آبان 1401 , 14:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عباسپور: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران در حال انجام است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افراد مشمول ایثارگر خبر داد.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با فارس از تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افراد مشمول ایثارگر خبر داد.

وی گفت: از ۱۵ مهر که وزارت بهداشت واکسن‌ها را توزیع کرد، ما نیز بلافاصله تزریق جامعه هدف را آغاز کردیم.

عباسپور با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در بنیاد شهید در الویت تزریق این واکسن قرار دارند، بیان داشت: جانبازان ۷۰ درصد، والدین چند شهید، والدین شهدا با سنین بالا، بیماران صعب العلاج و جانباز شیمیایی شامل تزریق واکسن آنفلوآنزا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن آنفلوآنزا تا حدود دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت: افزود: برخی از این افراد به دلیل اینکه نمی‌توانند به راحتی از خانه بیرون بیایند از طرف بنیاد به درب منازلشان رفته و واکسن را تزریق می‌کنیم و عده‌ای دیگر از طریق بنیاد شهید منطقه‌شان با آنها تماس می‌گیرند و زمان و مکان تزریق این واکسن را به آنها اعلام می‌کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید گفت: افراد ایثارگری که می‌خواهند بدانند شامل تزریق واکسن آنفلوآنزا می‌شوند نیز می‌توانند با بنیاد شهید منطقه خود تماس بگیرند تا به آنها اطلاع داده شود که می‌توانند برای تزریق مراجعه کنند یا خیر.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi