شناسه خبر : 95382
سه شنبه 24 آبان 1401 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 با حضور در منزل خانواده شهیدان «سعید و محمد علی افضلی فر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی بر ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.
 به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدای میهن اسلامی و در ادامه دیدارهای مدیریت شهری دارالمومنین تهران با خانواده معزز شهدا، به خانواده شهیدان افضلی فر ادای احترام شد.
غلامحسین رضوانی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت یعنی عزت، ایمان و تمام خوبیها، گفت: ادای احترام به تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان افتخار، ضروری و واجب است.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 نیز در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه شهید، باران رحمت الهی است، بر نقش خانواده های شهدا و صبر واستقامت شان در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی اشاره کرد.
سالاری پور افزود: خانواده‌های شهدا ازوالاترین ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند و تکریم خانواده‌های شهدا، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بالا بردن مقاومت اجتماعی تأثیرگذار و وظیفه است.
وی در پایان این دیدار صمیمانه که با همراهی جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، ضمن ادای احترام به خانواده شهیدان افضلی فر اظهارداشت: نورانیت منزل شهیدان، متأثر از راه تابناک آنان است و تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و نام فخر و افتخار است.
شهید محمد علی افضلی فر در آذرماه 1346 چشم به جهان گشود و فروردین 1362 در عملیات بیت المقدس 2 در فکه به شهادت رسید. شهید سعید افضلی فر پدر شهید محمد علی، بهمن ماه 1323 متولد و سال 1365 با بمباران هوایی در منطقه هفت تپه به درجه شهادت نائل آمد.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi