شناسه خبر : 96313
دوشنبه 28 آذر 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار خبرنگار خردسال ایلامی با استاندار

 فاش نیوز- خبرنگار خردسال ایلامی با حضور در نشست اداری استانداری با استاندار ایلام دیدار و عکس و خبر تهیه کرد.

فاطیما محمد مرادی خبرنگار خردسال ایلامی که در تهیه عکس و کلیپ نقش موثر و تعیین کننده‌ای دارد در دیدار با استاندار ایلام گفت: حجاب را خودم انتخاب کردم و به این نماد افتخار می‌کنم و همانگونه که مروارید از صدف محافظت می کند چادر هم از دختر محافظت می کند.

خبرنگار خردسال ایلامی که دختر نوجوان باحجابی است با اشاره به اینکه دختر مانند مروارید و چادر برای او همانند صدف است اظهار داشت: اگر امروز دختران ما چادر بپوشند امنیت بیشتری در جامعه خواهند داشت، به همین جهت من حجاب را به عشق بی‌بی‌ فاطمه‌ی‌ زهرا(س) انتخاب کردم چون حجاب انسان را بهتر و با وقارتر نشان می‌دهد. این کودک خردسال، با تشکر از استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده بتوانم بهترین پیام‌رسان و خبرنگار ماهری برای کشورم باشم.

فاطیما محمدمرادی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار ایلام به دختران از مسئولین کشوری خواست بهرام‌نیا استاندار ایلام را به خاطر حفظ حرمت و کرامت دختران مورد تشویق قرار دهند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi