شناسه خبر : 99734
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 16:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیادشهید استان ایلام با ۱۳ خانواده شهید

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۴۰۲ در راستای اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم، به اتفاق نصراللهی، رئیس بنیاد شهید دهلران و معاونین بنیاد شهرستان...

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با سیزده خانواده معظم شهیدا و ایثارگر بخش موسیان/دهلران دیدار و از آنان تقدیر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخش موسیان/دهلران، ایثارگران را مایه سربلندی و پرچم افتخار مملکت اسلامی و گفت: همه بخصوص مسئولین، مدیون این عزیزان هستند.
برپایه این گزارش، جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۴۰۲ در راستای اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم، به اتفاق نصراللهی، رئیس بنیاد شهید دهلران و معاونین بنیاد شهرستان از ۱۳ خانواده معظم شهید و ایثارگر ساکن در شهر موسیان و روستای پتک دیناروند، دیدار و تجلیل به عمل آوردند.
اسدی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از آزادگان و جانبازان سرافراز، اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه سربلندی و پرچم افتخار مملکت اسلامی ما هستند؛ همه بخصوص مسئولین، مدیون این عزیزان هستند و همگی می‌بایست در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگری، بویژه حوزه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، تلاش کنند.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi