شناسه خبر : 99764
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهیدان «عرب خراسانی»

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهیدان «محمد و جواد عرب خراسانی» در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهیدان «محمد و جواد عرب خراسانی» در قم که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شد، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به این خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: هرچه داریم از امنیت، عزت و اقتدار همه مدیون خون پاک شهدا است و امیدوارم بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا قدردان این خون‌های پاک باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار از مقام صبر، ایثار و استقامت خانواده معظم شهیدان «محمد و جواد عرب خراسانی» تقدیر کرد و گفت: افتخار ما این است که در دنیا با شهدا محشور هستیم و ان‌شاءالله در آخرت هم مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم.

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «عرب خراسانی»

والدین معظم شهیدان عرب خراسانی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام خدمت مقام معظم رهبری بیان داشتند: دعاگوی رهبر معظم انقلاب هستیم. خداوند دشمنان اسلام، انقلاب، قرآن و ولایت را نابود کند. عزت امروز ما ثمره خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

محمد عرب خراسانی در فروردین سال ۱۳۴۶ متولد شد. وی در اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در سن ۱۷ سالگی عملیات بدر جزیره مجنون به شهادت رسید. جواد یک سال از برادرش کوچکتر بود و در تیر ماه سال ۱۳۶۵ کربلای ۱ منطقه مهران به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi