شناسه خبر : 100042
شنبه 23 ارديبهشت 1402 , 17:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غرفه فتح الفتوح در سی وچهارمین نمایشگاه کتاب

انتشارات فتح الفتوح، منتشرکننده کتب دفاع مقدس و آثار جانبازان در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران به ارائه آثار خود می پردازد...

فاش نیوز - انتشارات فتح الفتوح، منتشرکننده کتب دفاع مقدس و آثار جانبازان در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران به ارائه آثار خود می پردازد.

انتشارات فتح الفتوح که مدیرمسئول آن شاعر و نویسنده استاد جانباز نخاعی بهروز ساقی ست، امسال در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، ده عنوان کتاب دفاع مقدسی را اعم از خاطرات جانبازان و داستان های کوتاه و دلنوشته های شهدایی و اشعار جانبازان و اشعار انقلاب و جنگ و زندگینامه جانبازان شهید است؛ را در معرض فروش قرار داده است.

کتب این انتشارات که قرار است طبق قواعد نمایشگاه با ده درصد تخفیف به علاقه مندان به کتاب و تاریخ و فرهنگ ایثار و شهادت ارائه شود، شامل عناوین زیر است:

عاشقانه های یک نسل سومی، چشم چشمه چکامه، مرامنامه نسل ما، تنها در برابر شیطان، جانبازان نخاعی شهید، جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)، دفتر تنهایی، در ردیف باران، بهشت جامانده و مین های در انتظار.

باید یادآور شویم که یک عنوان کتاب ترجمه شده جدید نوشته و ترچجمه سال 1401 با عنوان "مشاوره خانواده های معتادان" نیز توسط نشر فتح الفتوح به چاپ رسیده که جهت استفاده مشاوران و خانواده های هدف بسیار مفید و بینظیر و خواندنی ست.

گفتنی ست مترجم کتاب مشاوره خانواده های معتادان، سعیده نام آور، نویسنده عاشقانه های یک نسل سومی، بهشت جامانده و چشم چشمه چکامه می باشد.

اضافه می شود که انتشارات فتح الفتوح با مشارکت نشر حدیث قلم در بخش ناشران عمومی، ورودی 63، راهروی 7، غرفه 19 آماده خدمات رسانی به مردم و ایثارگران است. (جهت مراجعه به غرفه و خرید کتاب در بخش ناشران عمومی، نام نشر حدیث قلم را جستجو کنید)

 

گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
سلام
حضورتان در نمایشگاه کتاب را تبریک میگم
آرزوی موفقیت و سربلندی برایتان دارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi