شناسه خبر : 100136
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 , 21:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته دختر شهید اخیر فراجا با سردار رادان

فاش نیوز - شب گذشته سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور به استان هرمزگان سفر کرد، در ابتدای ورود وی، فرزند شهیدسعید مریدی به نمایندگی از خانواده معظم شهدا ضمن خیرمقدم، دلنوشته ای را قرائت کرد.

دلنوشته دختر شهید اخیر فراجا با سردار رادان/ مگر می شود قلب تاریخ شد و نبود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شب گذشته سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور به استان هرمزگان سفر کرد تا امروز فرمانده جدید انتظامی هرمزگان را معرفی کند.

در ابتدای ورود وی، فرزند شهید سعید مریدی شهید اخیر نیروی انتظامی هرمزگان ( رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان) به نمایندگی از خانواده معظم شهدا ضمن خیرمقدم، دلنوشته ای در محضر فرمانده فراجا خواند.  
 

 


در دلنوشته فرزند شهید سعید مریدی که در ابتدای ورود فرمانده کل انتظامی کشور به این استان خوانده شد، آمده است:
 
بسم رب شهداء و الصدیقین
سردار احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همرزم شهیدان ،  
سلام علیکم  

من، الهه مریدی فرزند شهید فراجا سعید مریدی به نمایندگی از خانواده معظم شهداء، حضور مبارک و پرخیر و برکت حضرتعالی و هیئت همراه را به استان هرمزگان ، استان حافظان تا ابد خلیج فارس و دیار دریا دلان گرامی می دارم.  

سردار می خواهم از واژه ای حرف بزنم به وسعت دشت، به استواری کوه، به بلندای آسمان و به قداست عشق.

می خواهم دل نوشته بخوانم، حرفهای دلم را بگویم، به پدری که به زعم خیلی ها نیست، اما برای من هست، می خواهم از پدرم حرف بزنم، واژه ای که شاید برای خیلی ها فقط یک واژه است و برای بعضی ها همان هم نیست اما برای من و فرزندان شهداء چیزی بیشتر از یک واژه است، چیزی شبیه زندگیست. اصلا ً نه، خود زندگیست.

ندیدنش را شاید بتوانی بپذیری اما نبودنش را هرگز!

مگر می شود قلب تاریخ شد و نبود؟! مگر نه اینکه شهدا قلب تاریخ اند؟

حضور توعین الیقین من است پدر عزیزم.

سردار، اکنون 36 روز است دست تقدیر مرا از نعمت برخورداری از محبت و آغوش گرم پدری محروم ساخته و این بغض سنگین و حسرت دیدار همواره همراهم خواهد بود، به شما و پدر عزیزم قول می دهم که کوچکترین سستی را در اراده و گام برداشتن در مسیر وصیت نامه شهداء که همان پشتیبانی از ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است دریغ ننمایم.

امید است خداوند متعال در سایه توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و با رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا توفیق روز افزون برای شما و همکارانتان برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی عنایت فرماید.

برای شادی ارواح شهداء صلوات...

به گزارش فارس، سرهنگ دوم شهید سعید مریدی از کارکنان فرماندهی انتظامی هرمزگان در شهرستان رودان و رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فراجا در رودان بود که 20 فروردین ماه 1402 در درگیری با اشرار قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi