شناسه خبر : 100207
شنبه 30 ارديبهشت 1402 , 18:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

آیین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

فاش نیوز - به گزارش خبرگزاری آریا - مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری آیین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
به گزارش «ایثار»، سمیه گنجی با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هر استان در روز سوم خرداد به صورت مجزا «آیین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر» را برگزار خواهد کرد. این برنامه در هر استان با حضور مسئولان و مهمانان استانی برگزار خواهد شد؛ همچنین برای نخستین‌بار 2 هزار و 750 دختر کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) تجلیل می‌شوند.
وی افزود: 31 خرداد روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) است که به نام روز دختر نامگذاری شده است و دفتر امور زنان و خانواده بنیاد مراسم جشنی را در شهر ری با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و گروه‌های مردمی با حضور دختران شهدای مدافع حرم با تجلیل از خادمان شهدا برگزار می‌کند.
مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برگزاری مراسم ویژه دختران و بانوان شاهد و ایثاگر توسط گروه‌های مردمی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: این حوزه در نظر دارد در سایر مناسبت‌ها با همکاری گروه‌های مردمی رویدادهای منطقه‌ای و ملی برگزار کند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi