شناسه خبر : 100239
یکشنبه 31 ارديبهشت 1402 , 16:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت دیده نشده جنگ در نمایشگاه «آن پنج نفر»

فاش نیوز - نمایشگاه عکس «آن پنج نفر» روایت تصویری پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی است که روز دوشنبه در گالری خانه عکاسان ایران افتتاح می‌شود.

 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نمایشگاه عکس «آن پنج نفر» روایت تصویری پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی است که روز دوشنبه (اول خرداد) ساعت ۱۷ در گالری خانه عکاسان ایران افتتاح می‌شود و همزمان با آن، از آثار و هشتمین جلد از مجموعه کتاب عکاسان جنگ؛ اثر بهرام محمدی‌فرد رونمایی خواهد شد.

«آن پنج نفر»، روایت پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی است که توسط شهید محسن چوبدار، شهید ابراهیم اصغرزاده، قربان خلیلی، مریم کاظم‌زاده و بهرام محمدی‌فرد عکاسی شده‌اند.

روایت دیده نشده جنگ در نمایشگاه «آن پنج نفر» همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر

نمایشگاه عکس «آن پنج نفر» شامل ۱۰۰ عکس است که در اندازه‌های ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر، ۱۰۰ در ۷۰ و ۵۰ در ۷۰ چاپ شده‌اند و از روز دوشنبه (اول خرداد) به روی دیوار گالری خانه عکاسان ایران، خواهند رفت.

روایت دیده نشده جنگ در نمایشگاه «آن پنج نفر» همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه (دوم تا ۳۰ خرداد) در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در گالری خانه عکاسان ایران، واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi