شناسه خبر : 100827
یکشنبه 21 خرداد 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نارضایتی جانبازان از کمبود دارو در کشور

نارضایتی جانبازان از کمبود دارو در کشور/ عملکرد ضعیف وزارت بهداشت در تامین داروی جانبازان

فاش نیوز - عبدالناصر درخشان گفت: خواهش ما از وزیر بهداشت و رییس جمهور محترم این است که با تدابیر لازم و برنامه ریزی مناسب، دغدغه جانبازان برای تامین دارو را رفع کنند.

عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با کمبود دارو  برای جامعه ایثارگران و جانبازان بیان داشت: ضعف های عمده وزارت بهداشت در این زمینه مشهود است در حالیکه شرایط نباید به سمتی برود که موجب نارضایتی جانبازان عزیز شویم زیرا آنها فداکاری های بسیاری از خود نشان داده اند.

وی ادامه داد: جانبازان عزیز که در زمان جنگ جانشان را کف دستشان گرفته بودند تا از وطن خود دفاع کنند نباید اینگونه با مشکل روبرو شوند زیرا تحمل چنین وضعیتی برای ما که نمایندگان مردم هستیم سخت است.

درخشان تاکید کرد: وظیفه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت است که باید داروهای مورد نیاز را تامین کند و داروهایی که مورد نیاز جانبازان است با اولویت، تهیه و به دست آنان رسانده تا این عزیزان با مشکل خاصی روبرو نشوند .

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خواهش ما از وزیر بهداشت و رییس جمهور محترم این است که با تدابیر لازم و برنامه ریزی مناسب، این دغدغه را رفع کنند چراکه در صورت تداوم این روند، دلخوری ها و نارضایتی های جانبازان از دولت و حتی مجلس بیشتر خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi