شناسه خبر : 101129
شنبه 03 تير 1402 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس:

از اینکه کار خاصی برای ایثارگران صورت نمی گیرد باید شرم کنیم

طی سالیان گذشته با وجود اینکه بودجه لازم به امور ایثارگران اختصاص داده شده و می‌شود اما هنوز شاهد مشکلات انبوهی در این حوزه هستیم...

فاش نیوز - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی جدی دولت و مجلس به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه شد.

به گزارش خبرنگار ما، شهباز حسن پور بیگلری، نماینده ایثارگر مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به حضور رییس جمهور برای ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، توجه و رسیدگی جدی دولتمردان و نمایندگان ملت به مسائل و مطالبات ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: متاسفانه طی سالیان گذشته با وجود این که بودجه  لازم به امور ایثارگران اختصاص داده شده و می‌شود، اما هنوز شاهد مشکلات انبوهی در این حوزه هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعات ایثارگران به نمایندگان ملت در مجلس و حوزه های انتخابیه خاطرنشان کرد: بنده به‌ عنوان خادم مردم و خانواده معظم شهدا وقتی خدمت ایثارگران، آزادگان و رزمندگان عزیز هشت سال دفاع مقدس می رسم، باید شرم کنیم از این‌که کار خاصی صورت نمی‌ گیرد. به طور مثال چند سال است که داریم داد می زنیم که خودرو به جانبازان بدهید اما حتی در پنج سال گذشته یک خودرو به جانبازان قطع‌نخاعی داده نشده است؛ چه رسد به دیگران. در حالی که طبق قانون، هر ده سال باید خودرو به جانبازان داده شود. اما با وجود قانون، واگذاری خودرو به ایثارگران انجام نشده است.

نماینده دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود 250 هزار جانباز در سراسر کشور داریم تصریج کرد: خداوکیلی حتی یک خودرو  در سال های گذشته و دو سال دولت سیزدهم که مسئولیت به دولت تحویل داده شده است، به جانبازان واگذار نشده است. بنده تا آن‌جایی‌ که بررسی کرده‌ام حتی یک دستگاه خودرو به این عزیزان داده نشده است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با انتقاد از تصویب قوانین بدون پشتوانه احرایی در کشور متذکر شد: کاشکی این قوانین مصوب نمی‌شد و سطح انتظارات در جامعه را  بالا نمی‌بردیم که ببگویند هر چی هست مربوط به ایثارگران است در حالی که هیچ عایدی برای ایثارگران نداشته است.
  عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص ایثارگران و برنامه هفتم توسعه متذکر شد: در برنامه هفتم توسعه  متأسفانه آن طوری که انتظار می‌رفت بحث ایثارگران پررنگ دیده نشده و همان شعارهای همیشگی همه دولت‌ها به‌ صورت کلیشه‌ای در آن آمده است.

حسن‌پور نماینده ایثارگر کرمان در ادامه اظهار داشت: تازه اگر برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مصوب شود متاسفانه به طور کامل اجرا نخواهد شد. اما امیدواریم که دولت سیزدهم با یک رویکرد مثبت نسبت‌به صاحبان انقلاب و نظام - که بنده همه مردم را صاحب نظام و انقلاب می‌دانم- به خصوص ایثارگران که به واسطه حضورشان در جبهه سال ها از زندگی‌ و سایر تسهیلات عقب‌مانده اند، توجه ویژه ای ذاشته باشد.

*معرفی

اینستاگرام
سلام
لطفا اجازه واردات خودرو جانباران را بدهید.پدر بنده با یک پا چجوری رانندگی کنه.اگرم میخوان اجراش نکنن لطفا وعده وعید دروغین ب جانباران ندین و الکی دلخوششون نکنید.بازم دم این نماینده گرم ک حرف حساب زد
اقای نماینده دمت گرم ،
تو این نماینده های نهروانی ، یکی پیدا شد یه حرف راست بزند
سلام.من که جانبار70درصدم ولی راننده نیستم لااقل برای ماهاماشین داخلی بدهید
باسلام
درود برشما لطفا اگر دغدغه ایثارگران را دارید قوانین برنامه ششم را به برنامه هفتم منتقل کنید. شما در رأس امور هستید
سلام.این نمایندگان به خاطرجمع کردن رای از این حرفها زیادخواهند زد.هرچه به انتخابات نزدیک میشیم.ازاین حرفها زیادخواهیم شنید.فقط
به خاطر خودشان.

































ر جمع کردن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi