شناسه خبر : 101239
شنبه 03 تير 1402 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در مراسم بزرگ رژه نیروهای مسلح

رئیس‌ شورای عالی یمن: به زودی از سلاح جدیدی رونمایی می‌کنیم

فاش نیوز - رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تاکید کرد که «سطح بالای آمادگی نیرو‌های یمنی، ائتلاف سعودی را از ارتکاب هرگونه جنایت بازمی‌دارد، هرچند ما در مرحله معلق میان صلح و جنگ هستیم.»

همزمان با آرام شدن اوضاع یمن، نظامیان این کشور با برگزاری مراسم رژه یگان‌های واحد ذخیره در استان «اب» در جنوب صنعا آمادگی دوباره خود برای دفاع از سرزمین‌شان را اعلام کردند.
در این مراسم نیز، «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن طی سخنانی اعلام کرد که سطح بالای آمادگی نیرو‌های یمنی، ائتلاف سعودی را از ارتکاب هرگونه جنایت بازمی‌دارد. به گزارش شبکه المسیره، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی به ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی و امارات نسبت به از دست دادن فرصت‌ها برای خروج از باتلاق جنگ یمن هشدار داد وگفت: «سلاح‌های منحصربه‌فردی که وارد نبرد بعدی می‌شود و در روزهای آینده از آنها رونمایی خواهد شد، دشمن را ناگزیر به توقف توطئه‌های خود می‌کند.»
المشاط تاکید کرد: «ما در مرحله معلق میان صلح و جنگ هستیم.» وی با اشاره به اینکه «برای رسیدن به آزادی و استقلال به مسیر خود و پایداری ادامه می‌دهیم»، خاطرنشان کرد: «زمانی که دشمن بداند آمادگی ما بالاست، منصرف می‌شود و اگر بخواهد جنایتی انجام دهد، در این صورت با یک فاجعه مواجه خواهد شد.»
المشاط افزود: «همه تدابیری که دشمن تحمیل می‌کند، هدف آن چندبرابر کردن درد و رنج ملت یمن است و می‌خواهد جامعه را تحریک کند و ما به دشمن هشدار می‌دهیم که اگر بر لجاجت خود پافشاری کند، فرصت‌ها را هدر می‌دهد. آنچه امروز به دشمن ارائه می‌شود فردا به آن داده نخواهد شد و می‌داند که چقدر ضرر کرده و چقدر ضرر خواهد کرد. ما با همان سرعت، روحیه و مسئولیت‌پذیری تا رسیدن به آزادی، استقلال و حاکمیت کامل کشورمان به این مسیر و پایداری ادامه خواهیم داد.»
المشاط همچنین تاکید کرد: «توطئه‌های دشمنان هر روز آشکار می‌شود و آگاهی ملت ما به منزله صخره‌ای است که توطئه‌های دشمنان شامل جنگ نرم و جنگ سرد به آن برخورد خواهد کرد و ناکام خواهد ماند. ما و همه آزادگان ملت بزرگ یمن از تسلیم شدن و به زانو درآمدن خودداری می‌کنیم و فقط می‌پذیریم که زندگی در آزادی، استقلال و حاکمیت کامل را ادامه دهیم.» بیش از یک سال است که در کشور یمن آتش‌بس برقرار است، اما این آتش‌بس پس از توافق اخیر سیاسی و دیپلماتیک میان تهران و ریاض روند پرشتابی به خود گرفته و طرف‌های جنگ در یمن تمایل خود به پایان بحران و درگیری را اعلام کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi