شناسه خبر : 101285
یکشنبه 04 تير 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرعامل «متُد»: روند جلسات ما درباره حل مشکل بیمه تکمیلی جانبازان نیروهای مسلح امیدبخش است

مدیرعامل «متُد»: روند جلسات ما درباره حل مشکل بیمه تکمیلی جانبازان نیروهای مسلح امیدبخش است

فاش نیوز - مدیرعامل شرکت توانبخشی «متد» گفت: در سطح معاونینِ شرکت با بیمه نیروهای مسلح مذاکراتی در حال انجام است؛ بنده هم تلاش خواهم کرد تا به نتایج مطلوب برسیم. پیش‌بینی ما این است که در آینده‌ای نزدیک این مشکل حل می‌شود.

رحمت‌الله حافظی مدیر عامل شرکت توانبخشی مِتُد  در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بیمه تکمیلی جانبازان نیروهای مسلح گفت: این شرکت طی 30 سال گذشته خدماتی را به ایثارگران عزیز ارائه می‌کند، منتها از ابتدای سال 1400 قرارداد سنواتی که بین این مجموعه با بیمه‌های نیروهای مسلح منعقد می‌شد، تمدید نشد. علتش این بود که بیمه نیروهای مسلح آن تعرفه‌ای که مرکز ارتز و پروتز داشت، نپذیرفت، در حالی که این تعرفه دقیقاً همان تعرفه‌ای است که به سایر ایثارگران در پوشش بیمه دی ارائه می‌دهیم؛ لذا به طور طبیعی این قرارداد مبادله نمی‌شود.

وی افزود: با این وجود لازم است بدانید شرکت مِتد طی سال گذشته خدمات خود را به این جانبازان گرامی ارائه می‌داد،‌ در حالی که بیمه نیروهای مسلح با ما قرارداد نداشت و پرداختی‌هایی هم بابت خدمات انجام نداد. یک سال و چندماهی که از این موضوع گذشت، تغییراتی در هیئت مدیره داشتیم. تیم جدید مذاکرات را آغاز کرده و امیدواریم بیمه نیروهای مسلح نیز این موضوع را همچون بیمه دی بپذیرد.

بیشتر بخوانید

حافظی با اشاره به جلساتی شرکت متد با بیمه نیروهای مسلح درباره موضوع اخیر گفت: جلساتی در این باره با بیمه نیروهای مسلح داشتیم. امیدارم این ارتباط بتواند به نتیجه برسد و به تفاهم‌نامه‌هایی دست یابیم. بنابراین در سطح معاونینِ شرکت با بیمه نیروهای مسلح مذاکراتی در حال انجام است؛ بنده هم تلاش خواهم کرد تا به نتایج مطلوب برسیم. پیش‌بینی ما این است که در آینده‌ای نزدیک این مشکل حل می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi