شناسه خبر : 101286
یکشنبه 04 تير 1402 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش‌های اینستاگرامی به هدیه خاص رهبر انقلاب و مادران شهدا برای زوج‌های جوان + عکس

واکنش‌های اینستاگرامی به هدیه خاص رهبر انقلاب و مادران شهدا برای زوج‌های جوان + عکس

فاش نیوز - هدایای خاص رهبر انقلاب و مادران شهدا به زوج‌های جوان در معراج شهدا واکنش‌های جالبی را از سوی آنان به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با هفته ازدواج و به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج آسمانی امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، دومین اجتماع زوج‌های معراج  شهدا برگزار شد. این مراسم در شرایطی میزبان بیش از یکصد زوج جوان بود که جمعی از خانواده‌های شهدا مهمان ویژه آن بودند.

مهمان این جلسه یکصد زوج جوانی بودند که طی سال‌های گذشته مراسم عقدشان را در معراج شهدا برگزار کرده بودند و حالا به مناسبت روز ازدواج گردهم آمدند.

شهید , معراج شهدا ,

هدیه ویژه رهبر انقلاب به زوج‌های معراج شهدا

این اجتماع بزرگ هدیه ویژه‌ای نیز از رهبر معظم انقلاب برای زوج‌های جوان به همراه داشت و از سوی دفتر معظم له، یک چفیه متبرک مقام معظم رهبری و یک جلد کتاب "مطلع عشق" به آنها اهدا شد.

شهید , معراج شهدا ,

بیشتر بخوانید

علاوه بر هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به زوج‌های معراج شهدا، جمعی از مادران شهدا که در این مراسم حاضر بودند نیز هدایای خاصی را به زوج‌های جوان اهدا کردند؛ مادر شهید مدافع حرم، شهید مسعود عسگری یک جوراب نوزادی به نیت تربیت فرزند صالح به زوج‌ها اهدا کرد. علاوه براین، مادر شهید قربانخانی و همسر محترم شهید نوید صفری نیز یک تسبیح اهدا کردند.

از سویی دیگر، متبرکات آستان قدس رضوی و آستان عبدالعظیم حسنی نیز بخشی از بسته هدیه زوج‌های معراجی بود.

نکته قابل توجه این اتفاق، واکنش‌های اینستاگرامی این زوج‌های جوان به هدایای متفاوتی بودند که از دفتر رهبر انقلاب و مادران شهدا دریافت کردند. برای مثال، یکی از زوج‌هایی که این هدایا را دریافت کرده بود با انتشار یک استوری نوشت:‌ «خیلی ارزشمندن همه‌شون؛ تبرکی آقا، تبرکی مادر آقا مسعود با اون ایده خلاق، تبرکی مادر آقا مجید و تسبیح شهید نوید و نبات و نمک آستان قدس و حرم حضرت عبدالعظیم...»

شهید , معراج شهدا ,

بیشتر بخوانید

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: «اولین شگفتانه امروز معراج که از طرف مادر شهید عسگری بود...» مادر شهید عسگری یک جوراب نوزادی به نیت تربیت فرزند صالح اهداء کردند.

شهید , معراج شهدا ,

شهید , معراج شهدا , شهید , معراج شهدا , شهید , معراج شهدا , شهید , معراج شهدا , شهید , معراج شهدا ,

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi