شناسه خبر : 101463
شنبه 10 تير 1402 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران برگزار شد

فاش نیوز - آیین تکریم سرپرست اداره‌کل پذیرش و امور اداری ایثارگران و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران با حضور معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
آیین تکریم و معارفه مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران برگزار شد
به گزارش «ایثار»، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تشکر از عباسعلی رضایی در طول تصدی سرپرستی اداره‌کل پذیرش و امور اداری ایثارگران برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اداره‌کل پذیرش و امور اداری ایثارگران ورودی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: این جایگاه حساسیت این اداره‌کل را بیشتر نمایان می‌کند و با توجه به اینکه بیشترین قوانین و مقررات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در این اداره‌کل در حال اجراست بیش از 90 درصد اعتبارات بنیاد در این حوزه هزینه می‌شود.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: دکتر قاضی‌زاده هاشمی در حکم ابلاغی مدیرکل جدید پذیرش و امور اداری ایثارگران برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای کامل مواد قانونی مرتبط با این اداره کل را به همراه توجه جدی بر اجرای برنامه‌های عملیاتی در راستای سند تحول خواستار شده است و هوشمند سازی و استقرار سامانه الکترونیکی تطبیق مصادیق احراز ایثارگری، استانداردسازی، بازنگری و اصلاح فرایندها با هدف شفاف‌سازی، حذف دیوان‌سالاری غیرضروری و کاهش زمان انتظار از مواردی است که مورد تأکید قرار گرفته است.
در ادامه مراسم عباسعلی رضایی سرپرست سابق اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران با بیان اینکه در طول دوران سرپرستی تمامی تلاش خود را برای ایجاد رضایت جامعه ایثارگری بکار گرفته است، تأکید کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته هر خدمتی به ایثارگران ارائه شود ذره‌ای از ایثار، مقاومت و جهاد آنان را جبران نخواهد کرد.
سیدباقر سید رضایی مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران نیز با بیان اینکه این اداره کل یک واحد استراتژیک و مهم هم برای جامعه ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: تمامی تلاش و همت خود را در راستای اجرای برنامه عملیاتی و توجه به اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ارتقای شاخص‌های سند تحول دولت بکار خواهیم بست.
 وی خاطرنشان کرد: با اصلاح فرایندها و استانداردسازی روش‌های اجرای کار تلاش خواهیم کرد تا اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران به یک واحد شفاف تبدیل شود.
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خدمات عباسعلی رضایی تقدیر و حکم انتصاب سیدباقر سید رضایی به عنوان مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران اعطا شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi