شناسه خبر : 101483
یکشنبه 11 تير 1402 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت یک پلیس در شهرستان بافت

شهادت یک پلیس در شهرستان بافت/ ‌صدور دستور قضایی برای دستگیری متهم

فاش نیوز - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بر اثر درگیری مسلحانه عصر امروز یک مامور فراجا در بافت کرمان به شهادت رسید.

سردار عبدالعلی روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با تایید خبر شهادت یک مامور فراجا در بافت اظهار داشت: در حال عزیمت به شهرستان بافت و بررسی ابعاد این درگیری و حمله مسلحانه هستم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بر اثر درگیری عصر امروز استوار کریمی مامور انتظامی در شهرستان بافت به شهادت رسیده است گفت: دو نفر از ماموران نیز زخمی شدند که در بیمارستان بستری شدند.

سردار روانبخش گفت: شامگاه امروز ماموران انتظامی کلانتری دوازده و یگان امداد شهرستان بافت که در اجرای حکم قضایی برای دستگیری یک متهم تحت تعقیب عازم یکی از محله های شهر شده بودند با تیراندازی متهم مورد نظر مواجه شدند.

وی افزود: طی این درگیری دو تن از همرزمان انتظامی از ناحیه دست و پا مجروح و متاسفانه همرزم دیگرمان استوار کریمی به فیض شهادت نائل آمد و متهم از محل فرار کرد که پیگیری‌های پلیسی برای دستگیری این متهم تحت تعقیب ادامه دارد.

‌صدور دستور قضایی برای دستگیری عامل شهادت مامور فراجا در بافت

عنایت‌الله دهقانی‌ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت نیز در این باره گفت: عصر امروز شنبه، ماموران انتظامی شهرستان برای دستگیری یک محکوم سابقه‌دار به محل مخفیگاه او مراجعه می‌کنند که متهم با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی ماموران می‌کند.

وی اظهار کرد: در این درگیری یک مامور فراجا به شهادت می‌رسد و 2 مامور دیگر مجروح شده‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند؛ حال عمومی آنان مساعد اعلام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت، عنوان کرد: دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا صادر شده است.

دهقانی همچنین اعلام کرد: ضارب از افراد شرور است که سابقه قاچاق مواد مخدر، ایراد ضرب و جرح عمدی، شرارت و ناامنی را در سابقه خود دارد.

گفتنی است شهید استوار کریمی متأهل و دارای یک فرزند پسر 6 ساله است

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi