شناسه خبر : 101612
چهارشنبه 14 تير 1402 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در محکومیت هتک حرمت قرآن مجید

جمعیت جانبازان بر این باور است که تکرار اهانت‌ها و جسارت‌ها به نمادها و نهادهای دینی، شخصیت پیامبر اعظم و برگزاری مراسم قرآن‌سوزی، کمترین تاثیری در گرایش ملت‌ها به اسلام نخواهد داشت و از احترام عالمان و فرهیختگان نسبت به ...

فاش نیوز- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، هتک حرمت قرآن مجید در کشور سوئد را محکوم و خواستار مجازات هتاکان شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، در متن این بیانیه آمده است: یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُواْ نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلَّآ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَٰفِرُونَ‏ (توبه/۳۲)؛ مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش سازند، ولى خداوند جز این نمى‌خواهد که نور خود را به کمال برساند، هرچند کافران از آن ناخشنود باشند.

 

قداست‌شکنی چند باره دولت پادشاهی سوئد نسبت به مقدس‌ترین کتاب آسمانی و نادیده گرفتن پیوند دو میلیارد مسلمان دلباخته کلام وحی تحت حمایت پلیس دولتی این کشور رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول نیست. شکست مدعیان آزادی و حقوق بشر در مقابل رشد اسلام‌گرایی، آن‌چنان اردوگاه غرب را رو به استیصال و آشفتگی برده است که سنگر به سنگر مؤلفه‌های قدرت نظامی، تهدید، تحریم، جنگ سخت، جنگ نرم و ترکیبی را در شرایط رشد و بالندگی اسلام انقلابی واگذار کردند و در شتابی ناباورانه پایان خود را در خداباوری و پناه بردن ملت‌ها به اسلام و قرآن می‌بینند .

 

عزت و اقتدار ۴۴ ساله ایران اسلامی و پدیده شوق انگیز بیداری ملت های مسلمان با شعار قرآن، تئوری «پایان تاریخِ فوکویاما» را به محاق برده است و منحنی افول و سقوط نظام سلطه از مباحث اندیشکده های غربی است. تحریف، وارونه‌نمایی، اسلام‌هراسی، جنگ شناختی و اعمال خشونت و ... شیوه شیطان بزرگ و صهیونیزم جنایت‌کار برای پرهیز دادن مردم از روی آوری به اسلام بوده و هست.

 

جمعیت جانبازان بر این باور است که تکرار اهانت‌ها و جسارت‌ها به نمادها و نهادهای دینی، شخصیت پیامبر اعظم و برگزاری مراسم قرآن‌سوزی، کمترین تاثیری در گرایش ملت‌ها به اسلام نخواهد داشت و از احترام عالمان و فرهیختگان نسبت به قرآن کریم نخواهد کاست.

 

جمعیت جانبازان با محکوم کردن آنچه در استکهلم در پناه حمایت پلیس رخ داد آن را زنجیره‌ای از برنامه‌ی طراحی شده برای نشان دادن حقد و کینه نسبت به اسلام و قرآن و مسلمانان می‌داند. در واقع آنان با این تهدیدهای جاهلانه، برغم تجربه شکست خورده سلمان رشدی و نشریه شارلی ابدو فرصت بیشتری را برای توجه بیشتر ملت‌ها به حقیقت قرآن فراهم کردند.

 

در این شرایط، وزارت امور خارجه، نهادهای مدنی، احزاب و تشکل‌ها و نهادهای حقوقی، هم‌چنین سازمان‌های بین‌المللی اسلامی بویژه سازمان کنفرانس اسلامی می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های خود برای محکوم کردن، رسوا ساختن بانیان و مجازات عاملان این رذالت فرهنگی استفاده کنند تا بار دیگر این حقیقت آشکار گردد که آینده از آن اسلام است: ... لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّه وَ لَو کَرِهَ المُشرِکونَ(توبه/۳۳)

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi