شناسه خبر : 101637
دوشنبه 19 تير 1402 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ به یک شبهه

دروغ‌ها و دروغگوها در باره رابطه ایران و عراق

می دانید چه کسانی این شبهات را می سازند؟ بله باز همان تفاله های داعشی هستند که در هشت سال جنگ با ایران، تحت عنوان ارتش بعث و بعد ده سال جنگ، تحت عنوان داعش، از شیعیان ایران و عراق شکست خوردند و همچنان در پی انتقام جویی و تخریب روابط دو ملت شیعه ایران و عراق...

فاش نیوز - به‌تازگی متنی در گروه ها و کانال ها و فضای مجازی منتشر شده که با ادعاهای دروغین درباره جنگ ایران و عراق و روابط فعلی جمهوری اسلامی با دولت و ملت عراق در صدد تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران و بر هم زدن رابطه دو ملت شیعه ایران و عراق است.

اگر آن متن را که با عبارت "یادتون نره هیچ‌وقت به نوه و نتیجه‌هامون نگیم که در دوران ما جنگی بین ایران و عراق شد" را دیدید، جوابش را هم ببینید و منتشر کنید.

می دانستید آن جنگ بین ایران با عراق نبود، بلکه بین جریان حاکم بر عراق، یعنی حزب بعث به رهبری صدام حسین بر علیه ایران بود که از جانب ۳۸ کشور دیگر حمایت تسلیحاتی و نیروی نظامی می شد و ایران در آن جنگ، از همه آن کشورها اسیر گرفته بود؟

می دانستید پس از پایان جنگ، ده هزار اسیر از شیعیان عراق که به زور به جنگ اعزام و با اراده خودشان اسیر شده بودند، تا وقتی صدام بر عراق حاکم بود به وطن خود برنگشتند؟

می دانستید آن داعشی که توسط حاج قاسم نابود شد، از پسماندهای بعثی هایی که هشت سال با ایران جنگیدند، شکل گرفته بود؟

می دانستید هفتاد درصد مردم عراق شیعه هستند و مرجع عالیقدر آنها، سیدمحمدصادق صدر به خاطر حرام اعلام کردن جنگ با ایران، توسط مزدوران حزب بعث عراق ترور شد؟

می دانید در جریان اغتشاشات سال گذشته عراق، چه کسانی پرچم ایران را آتش زدند و شعار "ایران برو گم شو" سر دادند؟ بله همان نخاله های پسمانده از داعش بودند که از التهابات عراق بهره بردند و برای تخریب روابط حسنه شیعیان عراق که با تمام وجود در اربعین به ایرانی ها خدمت می کنند، این کار را کردند!

می دانید چه کسانی این شبهات را می سازند؟ بله باز همان تفاله های داعشی هستند که در هشت سال جنگ با ایران، تحت عنوان ارتش بعث و بعد ده سال جنگ، تحت عنوان داعش، از شیعیان ایران و عراق شکست خوردند و همچنان در پی انتقام جویی و تخریب روابط دو ملت شیعه ایران و عراق هستند.

می دانستید تمام آنچه از ساخت مدرسه و خیابان و فرودگاه و هتل و مسجد و ورزشگاه و ...، توسط ایران در عراق می گویند، دروغ است و صرفا برای فریب مردم و تخریب چهره مقدس جمهوری اسلامی ساخته می شود؟

می دانستید ایران فقط به عشق اهل بیت علیهم السلام و صرفا با نذورات دلباختگان اهل بیت (و نه از بیت المال)، در بازسازی عتبات نقش دارد و هرآنچه درباره خرج کردن از بیت المال در عراق می گویند دروغ است؟

می دانستید ایران در تشکیل بنیاد شهید عراق، صرفا در قالب مشاوره و روابط دوجانبه، به منظور تحت پوشش قرار دادن خانواده معظم شهدای عراقی که در جنگ با داعش تحت رهبری حاج قاسم شهید شدند، توسط دولت خود عراق و با پول خود آنها (نه با پول ایران) کمک کرد و دشمنان به دورغ گفتند ایرانی ها کشته های عراق در جنگ تحمیلی را شهید نامیدند تا چهره جمهوری اسلامی را نزد مردم خراب کنند؟

میدانستید سپاه بدر که در عراق دمار از روزگار داعش درآورد، متشکل از عراقی هایی بود که زمان جنگ هشت ساله، بخاطر اینکه با ایران نجنگند خودشان را اسیر ایران کرده بودند و در همان زمان لشکر بدر را تشکیل و در کنار نیروهای ایرانی با ارتش بعث عراق می جنگیدند؟

می دانستید ابو مهدی المهندس که خودش یک لشکر بود و در نهایت خونش با خون حاج قاسم آمیخته شد، از همان شیعیان علاقه مند به امام خمینی و انقلاب اسلامی بود که تمام عمر خود را صرف مبارزه با صدام و بعد از آن، با آمریکا و داعش کرد؟

می دانستید در برهه ای از جنگ ایران و ارتش بعث، وقتی سد دربندی‌خان در سلیمانیه عراق در دست نیروهای ایران می افتد، نظامی های ایران طرحی را به امام ارائه می کنند که با شکستن سد، ۸ لشکر عراق با تجهیزات کامل از بین می رود و جنگ به نفع ایران تمام می شود؛ اما امام قبول نمی کنند؟
می دانید چرا امام نپذیرفتند؟ چون امام حاضر نشدند خون از دماغ بی گناه ریخته شود و در آن طرح عملیات چند روستا هم از بین می رفتند و امام امروز را می دیدند که اهالی همان روستاها در ایام اربعین حسینی همه وجود و داراییشان را پای زوار ایرانی می ریزند و اگر آن طرح اجرا می شد، دیگر هرگز بین دو ملت شیعه ایران و عراق صلح برقرار نمی شد و کینه ایرانی ها همیشه در دل شیعیان عراق باقی می ماند.

خب!
حالا دانستید چه کسانی با ساختن این دورغ ها و شایعات، دنبال بر هم زدن اتحاد دو ملت عراق و ایران هستند؟
بله! همان تفاله ها و پس مانده های نجس بعث عراق و داعشی های مضمحل شده هستند که فعلا تنها راه انتقام‌گیری را در بر هم زدن روابط زیبای دو ملت شعبه ایران و عراق می‌جویند.

 

ابوهدی جانباز قطع نخاع عراقی الاصل است که در زمان جنگ تحمیلی از عراق فرار می کند و به نیروهای لشکر بدر ملحق میشود و بر علیه ارتش بعث می جنگد و به درجه جانبازی نائل می گردد.
او یک نمونه از هزاران شیعه عراقی است که بخاطر اعتقادات شیعی، حاضر به جنگیدن با انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی نمی شود و هزینه سنگینی بابت این اقدام می پردازد.
اما خوب است بدانید آن هزینه سنگین، جانبازی وی نیست! بلکه اعدام برادر ۱۴ ساله وی به دست بعثی ها بعنوان تنبیه او و خانواده اش است.
برادر وی را گروگان می گیرند و شرط می کنند که اگر ابوهدی برنگردد، او را اعدام میکنند و این اتفاق تلخ رقم میخورد.
طبق آمار غیر رسمی فقط در گلزار شهدای قم، بالغ بر ۵۰۰ شهید از مجاهدان عراقی به خاک سپرده شده اند که سرگذشتی شبیه ابوهدی دارند.

ایران والعراق لایمکن الفراق

|| هاشم اسدی(جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم)

اینستاگرام
دیگر زمان جنگ های نظامی نیست.
کم و بیش در گوشه کنار جهان، جنگهای نظامی رخ می‌دهد و در آینده نزدیک دموده می‌شود!
عصر،،، عصر ارتباطات است.
جنگ ها، مجازی شده اند!
هر کس بداند و بتواند، باید از کشورش دفاع کند.
وگرنه خائن است!
ما در خاور میانه که زمانی ایرانشهر بود میکشیم از دست آمریکا و انگلیس و این کشورهای بی فرهنگ است هنگامیکه ما به کارگران خود پول می دادیم آنان از درخت بالا می رفتند گرمابه و بسیاری از فرهنگ آنان برگرفته از ایران خودمان است که اکنون آن را به ما می دهند آخه چرا در این کشور هستند که تاریخ خود را نمیدانند
حیوانات میتوانند همانند سگ اصحاب کهف آ دم بشن ولی داعشی ها ،ابدا ،نمیتوانند حیوان باشند،چون از بیرحم ،بیرحم تر ند. دشمنان انقلاب هرگز دوستدار ما نیستن اما اما این رهبر است پیوسته خیرخواه ملت است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi