شناسه خبر : 101684
شنبه 17 تير 1402 , 16:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شبیه‌‌سازی حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی با استفاده از هوش مصنوعی

فاش نیوز - وب‌سایت صهیونیستی واللا با استفاده از هوش مصنوعی، به بررسی نتایج حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی پرداخته است.
به گزارش مشرق، پس از برگزاری رزمایش رژیم صهیونیستی که در آن حملات موشکی از سوی ایران و محور مقاومت تمرین شده بود، وب‌سایت عبری‌زبان واللا در گزارشی در رابطه با نتایج حملات موشکی ایران و محور مقاومت نوشت: هفته گذشته، فرماندهی جبهه داخلی رزمایش سناریوی جنگ چندجبهه‌ای با نام «مشت آهنین» را آغاز کرد که طی آن، ضربات نیروی هوایی از جمله حملات در ایران نیز تمرین شد. براساس این سناریو، در پاسخ به این حملات، موشک‌هایی از ایران و سازمان‌های نظامی طرفدار ایران از عراق، سوریه، لبنان و نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شد که بیشتر اصابت‌ها در مناطق شمالی و حیفا بود.»
این وب‌سایت در رابطه با بررسی نتیجه حملات نوشت: «برای اینکه بفهمیم با چه چیزی رو‌به‌رو هستیم، از مدل هوش مصنوعی DALL-E-۲ پرسیدیم که حملات موشکی چگونه خواهد بود. خودتان را محکم نگه دارید، نتیجه به ‌دست آمده ناخوشایند است.»
فرماندهی جبهه داخلی شرایطی را تمرین کرد که در نتیجه برد راکت‌ها، موشک‌ها و کلاهک‌های سنگین، حدود صد غیرنظامی در جبهه داخلی کشته و حدود هزار نفر مجروح شدند. در این سناریو، سازمان‌های اورژانس با بیش از هزار محل تخریب مواجه شدند که ۵۰۰ مورد در وضعیت وخیم و حدود ۲۰۰۰ ساکن بدون در یافت کمک در مناطق باز وجود دارد.
واللا با اشاره به یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی می‌افزاید: «یکی از مقامات فرماندهی جبهه داخلی توضیح داد چنین سناریویی به تداوم عملکرد ما [در زمان جنگ] آسیب می‌رساند. این منبع حتی می‌گوید که چنین سناریویی، منجر به افزایش مکان‌های تخریب‌شده و مرگ و میر در جبهه داخلی، در مقیاس و سطحی می‌شود که اسرائیل هرگز تصورش را نمی‌کرد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi