شناسه خبر : 101692
یکشنبه 18 تير 1402 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن تولدی برای شهید مدافع حرم «سعیدنژاد»

فاش نیوز - خانواده، همرزمان و اهالی مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) منطقه کوهک به مناسبت تولد شهید مدافع حرم مرتضی سعیدنژاد در روز عید سعید غدیر خم، کنار مزار او در قطعه 50 بهشت زهرا(س) مراسم یادبودی برای او برگزار کردند.

خانواده شهید مدافع حرم «سعیدنژاد» تولد او را سر مزارش جشن گرفتند+عکس

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، خانواده، همرزمان و اهالی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه کوهک به مناسبت تولد شهید مدافع حرم مرتضی سعیدنژاد در روز عید سعید غدیرخم، کنار مزار او در قطعه 50 بهشت زهرا(س) جمع شدند و مراسم یادبودی برای او برگزار کردند.

در این مراسم گروه سرود دختران و پسران معراج که همگی از اهالی محل زندگی شهید سعیدنژاد هستند به اجرای قطعاتی در بزرگداشت عید غدیر و امام زمان(عج) پرداختند. 

این شهید عزیز از مسجدی‌های فعال این منطقه بوز که  تا روزهای پایانی حضورش در ایران حتی نماز صبحش را نیز به جماعت آنجا اقامه می‌کرد.

گفتنی است پاسدار شهید مرتضی سعیدنژاد ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۰ همزمان با روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار دو فرزند به نام‌های زینب پنج ساله و فاطمه نه ساله به یادگار مانده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi