شناسه خبر : 101865
شنبه 24 تير 1402 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توهین به شعور و درک مردم توسط رسانه رسمی قوه قضائیه

فاش نیوز - خبرگزاری میزان (رسانه رسمی قوه قضائیه) مدعی شده است که «اخلال چند روزه در رفت و آمد شهروندان و بر هم زدن نظم و انضباط شهری باعث شد تا پلیس با تجمع کنندگان برخورد و به دلیل تمرد برابر قانون تعداد قلیلی از آن‌ها را که در برابر دستور پلیس مقاومت می‌کردند بازداشت کند.

پیگیری‌های خبرگزاری میزان نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.» 

جالب است! اگر چند نفر در یک پیاده رو خاص، #تحصن کنند و خواستار اجرای حکم الهی شوند، اخلال گر هستند؛ نظم و انضباط شهری را به هم زده اند و باید با آنها برخورد شود.

از آن طرف، بی بند و بارها نه در یک پیاده روی کوچک در تهران، بلکه در تمام نقاط کشور در حال #خودنمایی در پیاده روها و خیابان ها هستند، در حال دست درازی به #حقوق عمومی هستند، در حمکرانی جمهوری اسلامی #اختلال ایجاد می کنند، به امنیت #اخلاقی و روانی جامعه حمله می کنند، اما با همه اینها، قوه قضائیه در برابر آنها، یا ترک فعل می کند و یا با بیان کلیات و اقدامات گزینشی، سر و ته قضیه را هم می آورد!

واقعاً تا چه زمانی قرار است قوه قضائیه و رسانه اش به شعور و درک مردم توهین کنند؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi