شناسه خبر : 101875
شنبه 24 تير 1402 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

علی‌اکبری: لذت بخش‌ترین کارم در MMA بستن سربند «حیدر کرار» است

فاش نیوز - امیر علی‌اکبری در پنجمین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ صبح امروز(شنبه - 24 تیرماه) موفق شد در مقابل داستین جوینسون فایتر کانادایی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در کمتر از دو دقیقه حریف خود را ناک‌اوت کرد تا به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

علی‌اکبری: لذت بخش‌ترین کارم در MMA بستن سربند «حیدر کرار» است/ نتیجه 6 ماه تمرینات سخت را گرفتم

مبارز کشورمان تاکید کرد که لذت بخش‌ترین کار برای او در ورزش MMA بستن حیدر کرار است و با عشق این کار را می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر علی‌اکبری در پنجمین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ صبح امروز(شنبه - 24 تیرماه) موفق شد در مقابل داستین جوینسون فایتر کانادایی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در کمتر از دو دقیقه حریف خود را ناک‌اوت کرد تا به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

علی‌اکبری در خصوص برتری مقابل فایتر کانادایی اظهار داشت: داستین جاینسون فایتر خوبی‌ست و 7 برد و یک باخت در کارنامه خود دارد و تا به حال ناک اوت نشده بود. جاینسون ضربات دست و پای خوبی دارد، اما با استکی این حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. خدا را شکر در ابتدا با او بوکس کردم و از فرصت استفاده و در زمان مناسب به زمین زدمش و کار را تمام کردم.

وی در خصوص احساس خود عنوان کرد: خیلی خوشحالم که نتیجه 6 ماه تمرین سخت خود را گرفتم و توانستم از سد این فایتر قدرتمند بگذرم. در این مدت تمرینات بسیار پرفشاری در کمپ‌های خارج از کشور داشتم و با استکی نیز تمرینات بسیار سنگین و آنالیز خوبی داشتیم که خدا را شکر نتیجه داد.

فایتر کشورمان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است مبارزه بعدی‌اش برای کمربند باشد، گفت: کار خود را در این مدت انجام دادم و در سه دیدار آخر نیز موفق به کسب سه پیروزی با ناک اوت شدم و دیگر بقیه چیزها دست خدا است. هر چیزی که مصلحت خدا باشد همان خواهد شد و امیدوارم بهترین اتفاق بیفتد.

علی‌اکبری در خصوص اینکه علاقمندان او خیلی تمایل دارند شاهد دیدار مجدد و انتقامی او با آناتولی مالیخین باشند، گفت: مالیخین من را دوست دارد، اما یک بار برده است و باید در مباره مجدد ببازد. او با برد من اسم دَر کرد و باید اسم و رسمی که دَر کرده را پس بدهد. امیدوارم مبارزه بعدی با او باشد تا کمربند با برتری مقابل او کسب کنم.

وی در خصوص بستن مجدد سربند حیدر کرار بعد از برتری مقابل فایتر کانادایی عنوان کرد: این عهدی است که از روز اولی که این ورزش را شروع کردم و پا در قفس گذاشتم با امیرالمومنین(ع) داشتم. لذت بخش‌ترین کار برای من در این ورزش بستن سربند حیدر کرار بعد از پیروزی‌ها است و واقعاً با عشق این کار را انجام می‌دهم و تا روزی که در این ورزش باشم این عمل را تکرار خواهم کرد.

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان در خصوص سومین برد او بعد از بازگشت دوباره استکی و بی‌شکست ماندن این زوج گفت: خدا را شکر بعد از سه سال دوری از همدیگر از یک سال و نیم پیش همکاری خود را دوباره آغاز کردیم و نتیجه خوبی نیز داشته است. من و استکی به خوبی همدیگر را می‌شناسیم و از یکدیگر شناخت داریم. خدا را شکر استکی در این سال‌ها تجربه خوبی نیز کسب کرده است و دوباره به روند پیروزی بازگشتیم.

علی‌اکبری در خصوص پیگیری مسابقاتش توسط مردم گفت: بعد از لطف خدا و امیرالمومنین(ع) تنها چیزی که در کشور دارم و به آن می‌نازم عشق و لطف مردم است و این انرژی و لطف مردم است که من را سرپا نگه داشته است. امیدوارم با عملکردم باعث خوشحالی مردم باشم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi