شناسه خبر : 101891
شنبه 24 تير 1402 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احداث ۵۰ هزار مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا در کشور

فاش نیوز - میرازبیگی گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های شهیدان در کشور احداث می‌شود.

کد خبر: ۶۰۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 13July 2023
 

ساخت ۵۰ هزار مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های شهیدان در کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد میرزابیگی» معاون سلامت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید این است تا خانواده بزرگ و خواص جامعه اسلامی یعنی ایثارگران توجه و حمایت شوند، اظهار داشت: از این رو در حوزه‌هایی نظیر سلامت، مسکن و تسهیلات و کار و اشتغال آفرینی برنامه ریزی شده است.

وی گفت: در این حوزه‌ها از افراد حقیقی و حقوقی دعوت شد و قرارگاه ملی مسکن، ستاد علی سلامت و ستاد ملی اشتغال تشکیل شد.

میرزابیگی با اشاره به برنامه‌های عملیاتی در حوزه سلامت گفت: گذاشتن بیمار یار، ایثاریار و همیار و ارسال دارو‌ها و تجهیزات مصرفی به درب خانه جانبازان و خانواده شهید از برنامه‌هاست.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همچنین سعی شده از برخی مراکز توانبخشی و ایثار به عنوان نقاهتگاه استفاده شود و در سطح استان‌ها قرار است ۱۰ تا ۱۵ تخته ویژه برای درمان افراد تحت پوشش در بیمارستان‌ها درنظر گرفته شود.

میرزابیگی با اشاره به تشکیل قرارگاه ملی مسکن از برنامه ریزی برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای واگذاری به ایثارگران و خانواده‌های شهیدان در حدود ۱۰ استان کشور خبر داد و گفت: در بقیه استان‌ها نیز از طریق قرارگاه ملی مسکن در این زمینه برنامه‌ریزی می‌شود.

وی سهم ایثارگران از طرح ملی مسکن را ۵ درصد بیان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم این ۵ درصد را زودتر تکمیل و آماده کنیم.

میرزابیگی به حوزه اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد و گفت برای اشتغال پایدار و مولد باید آموزش‌های کارآفرینانه داده شود، از این رو تلاش می‌کنیم تار دوره‌های آموزشی و کارآفرینی را برای افراد جویای کار داشته باشیم، همچنین امسال آزمون اختصاصی برای استخدام فرزندان ایثارگران و شهیدان برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi