شناسه خبر : 101923
یکشنبه 25 تير 1402 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرلشکر سلامی:

هر کس آمریکا از او حمایت کرد فروریخت و هر کس به انقلاب اسلامی تکیه کرد ماندگار شد

فاش نیوز - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر کس آمریکا از او حمایت کرد، فروریخت و هر کس به انقلاب اسلامی تکیه کرد، ماندگار شده است، گفت: دشمنان می‌گویند آن چیزی که ما را شکست می‌دهد تفاضل رهبری است؛ می‌گویند آمریکا دارای این ضعف اساسی یعنی فقدان رهبر حکیم و روحانی است؛ در حالی که ایران رهبر بافضیلتی دارد.

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه بیست‌وهشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی بیان داشت: در یک تفکر هیچ حسن و قبح ذاتی برای عمل و یا فکر وجود ندارد و این محصول تفکر غرب است و محصول آن جریان ابتذالی است که از غرب مانند یک طوفان سیاه آغاز شده و اذهان و ضمایرخوانان کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده و محصولش این ابتذال، جنایت، اغتشاش اخلاقی و بی‌نظمی اجتماعی است.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه هر میزان دانشجویان ما با مفاهیم و معانی بلند آسمانی اسلام آشنا شوند، جامعه ما برای حاکمیت بخشیدن ارزش‌های الهی بیشتر آماده می‌شود؛ تأکید کرد: دانشجو مظهر فکر متعالی و معیار تشخیص سیاسی و مظهر اقتدار یک کشور است. به همین علت، در فضای ‌اندیشه و فکر رهبر انقلاب اسلامی، در توصیه‌ها و فرمان‌های ایشان توجه به بسیج دانشجویی را همواره به شکل واضح می‌بینیم.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: انقلاب ما با قلمرو آرمانی پا به عرصه تحولات سیاسی جهان گذاشته است، برای نجات انسانیت از جاهلیت مدرن‌.
فرمانده کل سپاه گفت: آنها به نظم جدید در جهان اعتقاد دارند؛ ما هم به نظم جدید در جهان معتقدیم اما این دو نظام جدید کاملا با هم در تصادف هستند و نمی‌توان جغرافیایی را یافت که این دو آرمان متضاد بتوانند با هم جمع شوند. نتیجه این تقابل دو آرمان، یک جدال دائمی است تا پیروزی نهایی فرا برسد.
وی عنوان کرد: امروز در یکی از فرازهای جدی تاریخ انقلاب هستیم و ما این 45 سال را تجربه کرده‌ایم و در قلب حوادث بوده‌ایم. البته در تمام این فراز و نشیب‌ها یک حقیقت را باور کرده‌ایم، اینکه در فضای نابرابرِ این تقابل همواره نصرت الهی شامل ما شده است.
سرلشکر سلامی گفت: تمام راهبردهای آزموده شده جهانی و سناریوهایی که منفصل از یکدیگر در نقطه به نقطه جهان پیاده شده، در کامل‌ترین شکل خود به صورت یک‌جا و همزمان علیه ما پیاده‌‌سازی شده؛ به نحوی که دشمن همزمان‌‌سازی تعامل همه مولفه‌های قدرت را در اصول دکترین خود آورده تا در هر زمان نیروی قطعی را در نقطه قطعی اعلام کند. نقطه قطعی یعنی حمله به مرکز ثقل؛ آنچه دشمن در علم فیزیک در دانشگاه‌ها تدریس می‌کند در علم سیاست آن را شبیه‌‌سازی می‌کند.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب نقطه مرکزی تهاجم دشمن است، چون او مرکز ثقل و عامل اصلی این تعادل است؛ تا او هست نظام متعادل است و همه اجزا هماهنگ کار خود را می‌کنند و دشمن تمام تلاشش این است تا این نقطه اصلی تعادل را تحت تاثیر قرار دهد. اینکه می‌بینید، معجزه الهی است؛ رهبری معظم انقلاب توأم با حکمت، روح استقامت، شجاعت و تدبیر در میدان را می‌بینیم؛ این تفاضل اصلی ما با دشمن است.
وی اظهار داشت: اگر دشمن در دوردست صاحب قدرت نبود، ما قدرت حضور از راه دور در میدان را پیدا نمی‌کردیم. چرا مجبور شدیم پرنده بدون سرنشین بسازیم که شناورهای متحرک را در هزاران کیلومتر فاصله با دقت صددرصد مورد هدف و اصابت قرار دهد؟ چون دشمن ما در هزاران کیلومتر دورتر قدرت تاثیر داشت و باید موازنه تاثیر ایجاد می‌کردیم.
فرمانده کل سپاه بیان کرد: یک زمان به ما می‌گفتند آمریکایی‌ها موشکی دارند که می‌تواند 2 هزار و 500 کیلومتر حرکت کند و هر هدفی را بزند. به ظاهر این خبر نگران‌کننده بود ولی امروز ما هم می‌توانیم مثل او با همان خصوصیات همین کار را انجام دهیم و این برای ما در عمل حل شده است.
سرلشکر سلامی ادامه داد: دشمن یک حُسن دارد، وقتی عمل می‌کند میدان‌های ناشناخته را شناسایی می‌کند و درگیری با دشمن به ما این امکان را داده تا او را بشناسیم. او در همه میدان‌ها گردش کرده و ما او را شناخته‌ایم. ما فرمول‌های اعمال تحریم را شناخته‌ایم و این به ما قدرت عبور از تحریم را داده و می‌توانیم واضح بگوییم که بر راهبرد تحریم غلبه کرده‌ایم و آن را از کارآمدی ‌انداخته‌ایم و این فقط در میدان ممکن بود.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما با راهبرد تحریم را شکستیم و نمی‌توان همه قاعده‌های شکستن این سیاست را بیان کرد و هنوز بسیاری از آن باید محرمانه بماند، تصریح کرد: دشمن با همه قوا به میدان آمد و پیروزی در این میدان فقط به قوت ایمان و امید شدنی است. دشمن ایمان و امید ما را هدف گرفته است.
وی گفت: دشمن تغییر میدان داده و می‌داند در جغرافیای سرزمینی نمی‌تواند عمل کند و در جغرافیای سیاسی هم ناتوان شده است. ما سال گذشته در چهارراه چهار راهبرد عملی دشمن قرار گرفتیم؛ تشدید تحریم، انزوابخشی سیاسی با تکیه بر اغتشاشات، سیاست عملیات روانی جهانی مانند بمباران اتمی دائمی و خط اغتشاشات داخلی. همه اینها در یک ‌زمان اعمال شد. تصور قدرت‌ها و پیاده‌نظام آنها این بود که نظام نمی‌تواند از این نقطه تقاطع عبور کند. اما، این سیاست‌ها پس‌زده شد و درهم شکست.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: آمریکا امروز قابلیت انطباق تحولات منطقه را از دست داده و شرکای سنتی او به او پشت کرده‌اند. منطقه به دلیل فشارهای سنگین از اولویت سیاست خارجی آمریکا خارج شده و دیگران به سمت ما و چین آمده‌اند. یمن موفق شد جنگ نابرابر را در موقعیت برتر قرار دهد و آمریکایی‌ها از منطقه دورتر شدند. به فرانسه نگاه کنید، تصویری که آرزو داشت در خیابان‌های ما رخ دهد، آنجا رخ داده است. به رژیم صهیونیستی نگاه کنید، دولت غیرمستقر سیاسی ناتوان دارد و کرانه باختری تسلیح شده و روزانه حدود سی عملیات مسلحانه می‌بیند.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هر کس آمریکا از او حمایت کرد، فروریخت و هرکس به انقلاب اسلامی تکیه کرد، ماندگار شده است.
وی اظهار داشت: دشمنان هر جا می‌روند به قدرت وسیع ما برخورد می‌کنند و مستکبران در هر سرزمینی به انقلاب می‌خورند. جهاد بین جوانان مسلمان اوج گرفته و جهاد عامل سعادت ماست.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمن ایمان و امید را نشان گرفته و می‌داند دانشگاه مبدأ تحول است و می‌خواهد قلب‌های مردد و قدم‌های سست ایجاد کند. دشمن می‌خواهد نشاط انقلابی جوانان را بگیرد و دانشجویان را به تاریخ پرافتخار انقلاب بیگانه کند و تاریخ نکبت‌بار قبل از انقلاب را به‌ عنوان قطعه درخشان از تاریخ نشان دهد. دشمن می‌خواهد بین ما و انقلاب فاصله ایجاد کند.
وی گفت: دشمن می‌کوشد آشفتگی سیاسی و ذهنی، تردید و سلب اعتماد به نفس را در دانشجو ایجاد کند. نقش دانشجویان در انقلاب تاریخی است و امروز تاریخ آینده ساخته می‌شود. حوادث دارای امتداد هستند و آنچه در دفاع مقدس رخ داد برای آن دوره نبود و اگر مقابل فشارها نمی‌ایستادیم برای همیشه از جغرافیای سیاسی جهان حذف می‌شدیم و باید نقشی جدید در این تحول سیاسی جهان داشته باشیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران قلب تحولات جهانی است و حتی جنگ در نقاط دیگر را به ما نسبت می‌دهند و این مربوط به تاثیر ماست، تصریح کرد: مادامی که اتصال بین آرمان‌های بزرگ رهبر و حرکات مردم ما برقرار است و حرکات مردم تابع مطلوبیت‌ها و تدابیر رهبر کشور است، هیچ قدرتی قادر به شکستن آن نیست.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌گویند آن چیزی که ما را شکست می‌دهد تفاضل رهبری است؛ می‌گویند آمریکا دارای این ضعف اساسی یعنی فقدان رهبر حکیم و روحانی است؛ در حالی که ایران رهبر بافضیلتی دارد. دشمنان می‌گویند ناامنی، عقب‌ماندگی و فقر چیزی است که در آن‌سوی دنیا رخ می‌دهد ولی خودشان درگیر این شده‌اند‌. آنها هنوز از دریچه جنگ سرد به ایران نگاه می‌کنند و ما در ابتدای قرن 21 هستیم. نکته دوم اینکه می‌گویند میان رهبران آمریکا حکمت وجود ندارد در حالی که در ایران حکمت نزد رهبری موج می‌زند؛ چون او با منطق قرآن سخن می‌گوید.
وی بیان داشت: باید مراقب کِید دشمنان باشیم و در دانشگاه از اسلام، انقلاب و ولایت با منطق، دفاع کنید. جوانان سرمایه ما هستند و باید به هویت انقلاب و پیشرفت‌ها جذب شوند؛ دشمن می‌خواهد آنها را از ما بگیرد ولی ما اجازه نمی‌دهیم ذهن و قلب جوانان را جذب کند. با منطق، بصیرت، عاطفه، صبر و استواری پیروز هستیم.
اینستاگرام
سردار بی مایه فطیر است دانشگاه دههء هفتاد مرکز تصمیم گیری و تحول بود دههء هشتاد پس لرزه های این تحول و گذر را مشاهده کردیم و امروز بجایی رسیده ایم که در ثبات کامل وپیشرفت هستیم..جمهوری اسلامی تمام چالش های پیش رو را از سر راه برداشته است.*(براندازی وو*) در امن و امان قطار توسعه بر وفق مراد در حال حرکت است الان ماییم که غرب و آمریکا را به چال میکشیم ما ماحصل این حرکت را خواهیم دید افول یک امپراطوری و جهان تک قطبی.سال2025 چیزی بنام ابر قدرت زورمدار وجود ندارد.ما مشت مجکمی بر دهن امریکای جنایتکار زده ایم دارد یاوه گویی میکند.ای مگس عرصهء سیمرغ نه جولانگه توست دارد از فرط جانکندن دست بدامن مسایل پیس پا افتاده میشود انقلاب درست میکند خیزش ترتبب میدهد وووخاله زنانکی دارد با ماهواره زرت میزند.سردار بر من خرده نگیر از نزاکت لفظ حیفم آمدم که چند فحش ابدار به ابرقدرت روار در رفته ندهم.خودش نا تمیدتر از هر زمانی دارد امیدواری میدهد به مشتی مستعصل. وطن فروش.انجا که عقاب پر بریزد از پشه لاغری چه خیزو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi