شناسه خبر : 101994
سه شنبه 27 تير 1402 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره خانگی شهید مرحمت بالازاده برگزار شد

فاش نیوز - با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی ومردم شهید پرور اردبیل یادواره خانگی شهدا در منزل شهید مرحمت بالازاده برگزار شد

کد خبر: ۶۰۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 17July 2023
 

یادواره خانگی شهید مرحمت بالازاده برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،، عصر امروز (دوشنبه) یادواره خانگی شهدا درمنزل شهید «مرحمت بالازاده» با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و مردم شهید پرور اردبیل برگزار شد.

در این مراسم همرزمان شهید مرحمت بالازاده و خانواده این شهید ابعاد مختلف شخصیت والای این شهید را روایت کرده و با آرمان شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

سردار «سید یوسف مولایی» جانشین معاونت آموزش نیروهای مصلح در این یادواره به قدام تاریخی شهید مرحمت بالازاده در خصوص اذن حضورش به جبهه  و روحیه بالای این شهید برای جهاد در راه خدا  اشاره کردوگفت: تمام شهدا از ویإگی های منحصر بفردی برخوردار بودند و این شهید نیز در سن 13 سالگی همچون « قاسمان» زمان خود  مقابل جبهه حق علیه باطل نقش آفرینی کردند.

در انتهای این مراسم تابلو فرشی با تصویر شهید مرحمت بالازاده از طرف بنیادشهید و کنگره 3400 شهید اردبیل اهدا ء

و «ملیحه ملک‌زاده» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز از خانواده شهید مرحمت بالازاده تجلیل به عمل آوردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi