شناسه خبر : 102034
چهارشنبه 28 تير 1402 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرچم رزمندگان اسلام همواره بالاست

فاش نیوز - حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه کسانی که روی زمین اراده و فرمان خداوند را پیش برده، حتما پیروز خواهند شد، گفت: پرچم رزمندگان اسلام و سپاه همواره بالاست و هیچ کس نمی‌تواند بر نصرت الهی غلبه کند.

کد خبر: ۶۰۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 19July 2023
 

پرچم رزمندگان اسلام و سپاه همواره بالاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: دانشگاه کربلا درس ساده‌زیستی،‌ مبارزه، مقاومت و ایستادگی را برای همه دنیا به ارمغان آورده و دانشجویانی پرورش داده که عاشورا ندیده عاشورایی و زینب ندیده زینبی شدند که امیدواریم برای زندگی امروزی از آن بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه خداوند در نظام خلقت، انحصار خلقت، ربوبیت و حاکمیت را به خودش سپرده است، گفت: در اسلام حاکمیت فرد نداریم و هیچ اراده‌ای در اسلام بر دیگران حکومت نمی‌کند بلکه فقط یک اراده که به عنوان حاکمیت برای همه انسان‌ها اعمال می‌شود، که آن هم اراده، الله است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با ذکر اینکه خداوند برای آنکه اراده‌اش را اعمال کند، از بین انسان‌ها تعدادی را برگزیده و برایشان حکم صادر کرده تا اراده و خواست او در جامعه تبیین کنند، تصریح کرد: باید همه ما برای اجرای حکم الله قیام، تبیین و برنامه‌ها را در جایگاه خود در میدان عملیاتی کنیم.

وی افزود: در نظام ولایی و توحیدی، فرمانروایی و حاکمیت فرد نداریم و تفاوت حکومت اسلامی با همه حکومت‌های دنیا نیز در همین است. امروز ولی‌فقیه حکم الله را همانند پیامبر(ص) و امام‌ معصوم اجرا و از پیش خود حکمی ندارد و آنچه را که دستور می‌دهد همان حکم الله است.

طیبی‌فر بیان داشت: ولی‌فقیه فرمانی از خود صادر نمی‌کند بلکه ولایتش، ولایت عدل و فرمان و اراده الله است که باید برای اثبات حق روی زمین حاکم شود.

وی عنوان کرد: خداوند زمین را جایگاهی قرار داده که اگر انسان وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد، به پیروزی خواهد رسید اما کسانی که در برابر اراده خداوند بایستند، ذلیل خواهند شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کسانی که روی زمین اراده و فرمان خداوند را پیش برده، حتما پیروز خواهند شد، عنوان کرد: پرچم رزمندگان اسلام و سپاه همواره بالاست. هیچ کس نمی‌تواند بر نصرت الهی غلبه کند.

این مسئول ادامه داد: در این‌ حکومت برخی‌ها انتظار داشتند که امام جامعه به آنان گوش داده و خواسته‌های شخصی و دلی آنان را پیش ببرد اما وقتی دیدند که خواسته هایشان برآورده نمی‌شود، پشت کردند و خنجر زدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل و چند سال اخیر در برابر همه دندان‌های تیز گرگ‌های وحشی استعمارگر و مستکبر دنیا نه اینکه یک قدم عقب نرفته، بلکه هر روز یک قدم جلو رفته است که در فتنه اخیر نمونه آن را دیدیم.

وی ابراز داشت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تمام امکانات خود را ‌علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما وقتی فهمیدند نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند، فرمانشان را چرخاندند و بساطشان را جمع کردند و رفتند.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه این‌روزها برخی‌ها به مذاکره نقد دارند، یادآور شد: مذاکره در گذشته بد و از سر ذلت بود اما امروز آنها به التماس و خواهش کردن افتاده و با ابر قدرت‌های دنیا رایزنی کرده که واسطه شوند تا با جمهوری اسلامی مذاکره کنیم.

وی افزود: امروز مذاکره از سر عزت است که به برکت اراده الله و ولی فقیه بر اساس آن فرمان داده و راهنمایی و هدایت می‌کند. مفتخریم در نظامی زندگی می‌کنیم که حاکمیت فرد نداریم بلکه حاکمیت اراده خداوند و ائمه معصومین که از زبان ولی‌فقیه شنیده می‌شود را داریم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: یقینا ملت ایران در برابر همه فشارهای دشمنان ایستاده و موفق و سربلند خواهند شد.

طیبی‌فر گفت: مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان انسانی فاضل، با تجربه، متین، خوش‌اخلاق، خوش‌برخورد و ده‌ها مسئولیت در حوزه‌های مختلف داشته است. همکاری، هماهنگی و همراهی با این‌ مسئول جدید در سپاه استان وظیفه همه همکاران مجموعه تحت امر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان از زحمات حجت‌الاسلام جعفر نژاد، مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان تقدیر کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi