شناسه خبر : 102138
یکشنبه 01 مرداد 1402 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پلیس با جرم مشهود برخورد می‌کند

جانشین فراجا: ترویج بی‌حجابی فتنه جدید دشمن است

فاش نیوز - جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن بالاترین مؤلفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی پس از حادثه سال گذشته تشدید کرده و آن را هدف قرار داده‌است.

جانشین فراجا: ترویج بی‌حجابی فتنه جدید دشمن است/ پلیس با جرم مشهود برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار قاسم رضایی شامگاه شنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها کشور آرامی است و البته دشمن هر روز یک توطئه و یک فتنه را برپا می‌کند و به‌نوعی دنبال اهداف خودش است، اما این توطئه‌ها به‌دلیل بصیرت بالای مردم ایران خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن عزت مردم که یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورای حسینی است را هدف قرار داده‌است، افزود: دشمن در موضوعات مختلفی مانند مواد مخدر، سلاح و فتنه‌های دیگر علیه کشور ما فعالیت می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دشمن یک فتنه ترکیبی را در سال گذشته به انقلاب اسلامی تحمیل کرد، اما مردم با وجود هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی این فتنه‌ها را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمن بالاترین مؤلفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی پس از حادثه سال گذشته تشدید کرده و آن را هدف قرار داده‌است، بیان کرد: وقتی مجموعه کشور برای مطالبه قانونی مردم به صحنه آمده‌اند مجموعه انتظامی نیز این موضوع را مانند سایر مطالبات مردم در دستور کار خود قرار داده‌است.

رضایی گفت: مجموعه انتظامی کشور به‌طور جد برای رعایت حقوق شهروندی مردم بر اساس قانون عمل می‌کند و پلیس مکلف است با هر جرم مشهودی برابر قانون برخورد و آن را مدیریت کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه لرستان استانی ولایی و انقلابی است که بیش از 6 هزار و 500 شهید را تقدیم کرده‌است، ابراز کرد: مگر می‌شود از این سرمایه بزرگ عبور کرد؟

رضایی با تأکید به اینکه ماه محرم یکی از فرصت‌های طلایی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: ان‌شاءالله که بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi