شناسه خبر : 102578
یکشنبه 22 مرداد 1402 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عامل شهادت شهید «سعید رحمانی» در زابل دستگیر شد

عامل شهادت شهید «سعید رحمانی» در زابل دستگیر شد

فاش نیوز - معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از اشرار از عاملان شهادت سرباز وظیفه "سعید رحمانی" در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ محمود خیراتی اظهار داشت: در پی شهادت شهید «سعید رحمانی» در حوزه مرزی شهرستان زابل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد یک عضو از اشرار در محور شهرستان زابل با یک خودرو در حال تردد است و پس از رصد لحظه به لحظه‌ای اقدامات و تحرکات این فرد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، فرد شرور دستگیر شد.

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی است با یک برنامه‌ریزی هدفمند در سال 1399 در منطقه مرزی شهرستان زابل اقدام به شهادت سرباز رشید اسلام سعید رحمانی در شهرستان زابل نموده است.

خیراتی با اشاره به معرفی شرور به مراجع قضایی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک شرور در دستور کار ماموران قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: خبر دستگیری فرد شرور به خانواده معظم شهید سعید رحمانی اطلاع داده شد که موجبات شادی و تسلی خاطر خانواده شهید شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi