شناسه خبر : 102706
یکشنبه 22 مرداد 1402 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پناهگاه اختلاسگران فراری پایگاه جدید تروریست‌ها می‌شود

فاش نیوز - یک منبع آگاه امنیتی گفت: این تصمیم در پی عزم جدی دولت و دادگاه ویژه ضدتروریسم آلبانی بر محدود کردن این گروهک به‌دلیل مستندات کشف‌شده در مقر ‌اشرف۳، گرفته شده است و سران آن در حال فراهم کردن مقدمات خروج تدریجی اعضای خود هستند.

پلیس آلبانی خردادماه سال جاری وارد مقر ‌اشرف۳ در تیرانا شد و علی‌رغم ممانعت سران منافقین، با حضور در محل یگان سایبری آنها، تعداد زیادی از کامپیوترها ،‌ هاردها و سرورهای موجود در این محل را با خود برد.
گفته می‌شود، اطلاعات زیادی در این سرورها ازجمله اطلاعات مربوط به رابطین منافقین در ایران به دست پلیس آلبانی افتاده است و برخی منابع نیز گفته‌اند که این اطلاعات به ایران منتقل شده است.
به‌گفته این منبع امنیتی گروهک منافقین پس از ناکام ماندن در کسب موافقت دولت فرانسه برای پذیرش بخشی از عناصر خود در قرارگاه اور سوراواز، لابی‌های خود در دولت کانادا را فعال کرده است و طبق هماهنگی شکل‌گرفته مقرر شده است در گام اول عناصر دارای اقامت یا پاسپورت موقت کانادا از آلبانی به این کشور منتقل شوند.
کشور کانادا در طی چندین سال اخیر به اولین گزینه مجرمین مالی، سیاسی و امنیتی تبدیل شده است. دولت کانادا بالاخص در دوران ترودو سیاست خصمانه‌ای را در قبال ملت ایران در پیش گرفته است و در تازه‌ترین اقدام خود با اجازه انتقال تروریست‌های منافقین به این کشور برگه تازه‌ای از رویکرد ظالمانه خود در قبال ایران را به منصه ظهور رسانده است.
گروهک تروریستی منافقین که برای بیش از چهل سال به شنیع‌ترین حالت ممکن و در ‌اشکال مختلف از جمله ترور، خیانت‌، همکاری با دولت متخاصم در حین دفاع مقدس، اقدامات خرابکارانه و... به ملت ایران و منافع ملی ایران ضرر و ضربه وارد کرده‌اند. این گروهک و سران شیطانی آن به قدری در چشم ملت ایران منفور بوده و هستند که حتی در بین طیف به اصطلاح برانداز نیز کمتر دسته و گروهی حاضر به همراهی و نشست مشترک با این فرقه است.
گروهک تروریستی منافقین در اوایل دهه ۶۰ و در جریان جنگ تحمیلی پس از فرار از ایران، در عراق مستقر شدند و اقدامات تروریستی خود علیه ایران را از خاک این کشور و تحت حمایت حزب بعث انجام می‌دادند.
پس از سقوط صدام در عراق و اخراج منافقین از این کشور، آلبانی به ‌عنوان محل استقرار آنها در نظر گرفته شد و حالا آلبانی هم اعلام کرده که محدودیت‌های بیشتری برای این گروهک تروریستی در نظر گرفته است.
چند روز قبل، دولت آلبانی مریم رجوی سرکرده منافقین را که در فرانسه حضور دارد، به این کشور ممنوع‌الورود کرد و پلیس نیز تردد و ورود و خروج اردوگاه ‌اشرف۳ را در دست گرفته است.
بنابر گزارش تسنیم‌، نخست‌وزیر آلبانی نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای با شبکه آلمانی «اشپیگل» گفته بود که گروهک منافقین نمی‌توانند از آلبانی برای جنگ علیه ایران استفاده کنند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi