شناسه خبر : 102829
چهارشنبه 25 مرداد 1402 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حیرت برادرِ شهید نجفی‌رستگار وقتی از راز کاظم با خبر شد

حیرت برادرِ شهید نجفی‌رستگار وقتی از راز کاظم با خبر شد

فاش نیوز - شهید رستگار فرمانده لشگر ۱۰ سیدالشهدا(ع) بود و خانواده اش از این سمت او، هیچ اطلاعی نداشتند. یک روز، برادر او به منطقه آمد تا از کاظم خبری بگیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، شهید کاظم نجفی رستگار فرماندهی لشکر 10 سیدالشهدا را بر عهده داشت و  سرانجام در اسفند سال 63 منطقه شرق دجله در حالی به شهادت رسید که یک بسیجی ساده بود. 

شهید , دفاع مقدس , لشکر 10 سید الشهدا(ع) ,

خانواده حاج کاظم از این سمتش، هیچ اطلاعی نداشتند. یک روز، برادر او به منطقه آمد تا از او خبری بگیرد. حاج کاظم، قرار بود صحبتی برای نیروها داشته باشد. وقتی از جایگاه اعلام شد:« فرمانده لشگر 10 برای صحبت بیایند»، آقای رستگار بلند شد و به سمت جایگاه حرکت کرد.

بیشتر بخوانید

برادرش از همه جا بی خبر، با دست اشاره میکرد که « چرا در میان جمعیت بلند شدی؟» حتما با خودش گفته بود: « برادرمان بی ملاحظه است و رعایت نظم و انضباط را نمی کند.» حاجی با اشاره جواب داد که الان می نشینم. خلاصه صحبت ایشان آغاز شد و تا آخر جلسه، برادرشان متحیر مانده بود. حاج کاظم به برادرش سفارش کرد که جریان فرماندهی او را برای کسی نگوید. اگر چه خانواده اش بالاخره فهمیدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi