شناسه خبر : 102867
چهارشنبه 25 مرداد 1402 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفحص پیکر مطهر پیرمرد رزمنده در منطقه عملیاتی خیبر

فاش نیوز - روز گذشته و در جریان تفحص کمیته جستجوی مفقودین در منطقه عملیاتی خیبر، پیکر مطهر یک پیرمرد رزمنده کشف شد.

کد خبر: ۶۱۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ - 15August 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در جریان تفحص امروز (سه‌شنبه) کمیته جستجوی مفقودین در منطقه عملیاتی خیبر، پیکر مطهر یک پیرمرد رزمنده دفاع مقدس کشف شد. محل دقیق کشف پیکر این شهید دفاع مقدس در انتهای پد شرقی جزیره مجنون است که بخشی از منطقه عملیاتی خیبر به شمار می‌رود.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین درباره تفحص در این منطقه عملیاتی اظهار داشت: تفحص پیکر‌های به جا مانده از شهدای دفاع مقدس در این منطقه در زمان صدام ملعون و طی فرصت تعجیلی توسط شهید علی محمودوند که از فرماندهان گروه‌های تفحص بود، انجام گرفت که در آن زمان پیکر مطهر ۱۲۳ شهید پیدا شد.

وی ادامه داد: برای اطمینان قلبی، عملیات‌های تکمیلی تفحص را در این منطقه و همه مناطق جستجو شده انجام می‌دهیم که طی روز‌های گذشته توفیقاتی حاصل شد.

سردار باقرزاده یادآور شد: امروز در جریان تفحص پیکر یکی از شهدا، بخش دوم دندان مصنوعی وی پیدا شد و این امر نشان می‌دهد که پیرمرد‌هایی در عملیات‌ها حضور داشتند و بعضاً خط‌شکن بودند.

در این تفحص یادی از شهید حبیب ابن مظاهر (ع) از یاران امام حسین (ع) در کربلا کردیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi