شناسه خبر : 102870
چهارشنبه 25 مرداد 1402 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی خانوادگی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور برگزار شد

فاش نیوز - اردوی خانوادگی و تفریحی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور با هدف ارتقای سلامتی، پایش سلامت و تامین اوقات فراغت این عزیزان در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار استان البرز برگزار شد.
 
اردوی خانوادگی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور برگزار شد

به گزارش «ایثار»، اردوی خانوادگی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور به همت دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی و معاونت خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار استان البرز برگزار شد.
این اردو از شنبه ۲۱ لغایت سه‌شنبه 24 مردادماه با حضور 14 نفر از بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور با هدف ارتقای سلامتی، پایش سلامت و تامین اوقات فراغت این عزیزان با حضور پزشکان متخصص برگزار و بانوان جانباز در سه بخش داخلی، روانپزشکی و زنان ویزیت شدند.
گفتنی است اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اردویی متنوع و تعمیر ویلچر جانبازان از دیگر برنامه‌های این اردو بود.
شایان ذکر است این اردو با حضور سمیه گنجی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده، محمد میرکاظمی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi