شناسه خبر : 103010
دوشنبه 30 مرداد 1402 , 18:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگاهی به دیروزنامه‌های زنجیره‌ای

«بی‌سوژه‌گی» کار دست روزنامه اجاره‌ای داد

فاش نیوز - روزنامه آفتاب یزد دیروز تیتر زد «همشهری، قدس، جمهوری اسلامی و رسالت سفر امیرعبداللهیان به ریاض را از صفحه اول خود حذف کردند، چرا؟!» و انتقاد کرد که چرا کیهان این سؤال را نپرسیده! و ما [آفتاب یزد] پرسیدیم!

در روتیتر این مطلب آمده است: «سؤالی که باید «کیهان» بپرسد و نمی‌پرسد و آفتاب یزد پرسید»(!)
گفتنی است، این روزنامه اجاره‌ای گویا برای خودش هم معلوم نیست چه می‌گوید و معمولا این قبیل مطالب دم دستی و سخیف را به روزنامه‌های فاقد سوژه مناسب مانند آفتاب یزد می‌دهند که به حق‌العمل‌کاری و دست چندم بودن معروف است.
نگرانی ژنرال‌های بنفش برای معیشت و اقتصاد
روزنامه اعتماد دیروز در یادداشتی از علی ربیعی وزیر کار دولت حسن روحانی با عنوان زیست در دو جهان متفاوت عنوان داشت: «هیچ برنامه و سیاستی برای پاسخ دادن به فقر گسترده به چشم نمی‌خورد. مدیریت‌هایی که تاکنون تحریم را نفی می‌کردند، با برداشت نادرست از شرایط و اعمال تصمیمات نادرست، وضع زندگی مردم را بسیار دشوارتر کرده‌اند. پس از ناآرامی‌های ۱۴۰۱، انتظار می‌رفت که سیاست‌هایی کاملا متکی بر آرامش اقتصادی و کاستن از رنج و درد مردم در پیش گرفته شود.»
گفتنی است، دولت یازدهم با شعار شکوفایی اقتصادی و از بین بردن تحریم‌ها شروع به کار کرد اما سؤال این‌جاست که کدام دولت بود که علاوه‌بر نابودی قسمت اعظم توان هسته‌ای کشور در ازای وعده پوچ برداشته شدن تحریم‌ها، کشور را به ورطه تورم بالای 50 درصد، نقدینگی چند برابری، نارضایتی‌های معیشتی شدید، بیکاری و رکود اقتصادی کشاند و دولت را با تحریم دوبرابری و بدهی‌های فراوان به رئیسی تحویل داد. چرا دولت روحانی آبان 98 برخلاف «آرامش اقتصادی و کاستن از رنج و درد مردم» گام برداشت و شوک بنزینی به مردم داد؟ چرا ژنرال‌های بنفش طی سال‌های آخر دولت دوازدهم فروش و صادرات نفت کشور را به پایین‌ترین میزان در دوران پس از انقلاب اسلامی رساندند؟ اگر مدعیان اصلاحات فجایع هشت سال مدیریت دولت خود را فراموش کرده‌اند، مردم آن را از یاد نخواهند برد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi