شناسه خبر : 103037
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مردم کنگاور: نیروهای شرکتی ایثارگر را تعیین تکلیف کنید

دولت باید طرح سامان‌دهی نیروهای شرکتی و فرزندان ایثارگران را هرچه زودتر به صحن بیاورد تا بررسی و تعیین تکلیف شود.

 فاش نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر برای تبدیل وضعیت در سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رضائی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید طرح سامان‌دهی نیروهای شرکتی و فرزندان ایثارگران را هرچه زودتر به صحن بیاورد تا بررسی و تعیین تکلیف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده روز دوشنبه 39 مرداد در نطق میان‌دستور در صحن علنی موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و لزوم ساماندهی نیروهای شرکتی در قالب یک طرح را مورد تاکید قرار داده  اشاره کردم و به دولت و وزارت آموزش‌ و پرورش یادآوری کرده‌ام که هم طرح سامان‌دهی کارکنان دولت و هم تعیین تکلیف نیروهای نهضتی و پیش دبستانی را مدنظر قرار دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص ضرورت ساماندهی نیروهای شرکتی به طور عام و ایثارگران متذکر شد: بسیاری از این افراد دارای مدرک کارشناسی و ارشد و برخی هم دکترا هستند و خوب دارند کار می‌کنند اما نگران و در حالت بیم و امید نسبت‌ به آینده هستند که آیا ادامه کار خواهند داد یا اینکه آنها را اخراج خواهند کرد. همچنین این نگرانی را دارند که آیا در آینده با آنها سلیقه ای برخورد می‌شود چرا که در برخی از دستگاه ها حتی سوابق بیمه ندارند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی  افزود: در حوزه ایثارگران باید نیروهای شرکتی بایستی سامان‌دهی شوند؛ چرا که با توجه به وضعیت ایثارگری و مصوبه و مجوز قانونی تبدیل به وضعیت شوند و از بلا تکلیفی خارج شوند. به‌طورکلی اینجانب به عنوان نماینده مردم از مجلس درخواست کردم که وضعیت سامان‌دهی نیروهای شرکتی را هرچه زودتر به صحن بیاورد تا بررسی  و تعیین تکلیف شود.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم با بیان اینکه نیروهای شرکتی جمعیت قابل اعتنایی در سیستم اداری کشور هستند متذکر شد: امیدوارم دولت تامین منابع مالی این طرح را  فراهم کند هر چند که برخی معتقدند که شامل اصل 75 قانون اساسی می شود و ابتدا دولت اول باید منابع مالی مورد نیاز را  تأمین و سپس به صحن علنی بیاورد. اما در کل من فکر می کنم توجه و اراده کافی از سوی دولت و مجلس برای سامان دهی حمایت از کارکنان دولت و نیروهای شرکتی و ایثاگر وجود دارد.

نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولت و وزارت آموزش و پرورش نیروهای پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی را هر چه زودتر تعیین تکلیف نمانید. این افراد سال ها زحمت کشیدند و در واقع برای این دو گروه حق ایجاد شده است، هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

 نماینده ایثارگر مردم استان کرمانشاه در مجلس یازدهم با بیان این که ایراد طرح ساماندهی کارکنان دولت را برطرف کنید تاکید کرد: رهبر عزیز و فرزانه انقلاب هفته گذشته در دیدار با مجمع عالی فرماندهان سپاه فرمایش کردند سپاه بزرگترین سازمان ضدتروریستی دنیاست. علت ترس دشمنان از سپاه مردمی بودن، ایمان قوی، آمادگی رزمی پاسداران سپاه و مجهزشدن به آخرین تکنولوژی روز دنیاست. ضمن تقدیر و تشکر از خدمات سپاه، انتظار می‌رود روز به روز به این آمادگی اضافه شود و از عزت و اعتبار و نام‌آوری و دشمن‌هراسی سپاه تقدیر و تشکر می کنیم.

اینستاگرام
با عرض سلام و وقت به خیر
پس بقیه فرزندان ایثارگر چرا تکلیفشون مشخص نمیشه،مهمتر از همه نیروهای طرحی علوم پزشکی که بعد از ۲ سال طرحشون تموم میشه.واقعا این یک بی عدالتی هست که دو سال همه ایثارگران رو استخدام کردن و الآن تکلیف ما مشخص نیست.
بله واقعا هم ماها که ۱۴۰۰ به بعد هستیم و هم سالهای آینده اونا هم هستن ! چی فکر کردن پیش خودشون ؟ فکر کردن که با یک سال تمدید کار تمامه؟ نخیر شما حواستون به طرحی های جدید نیستا ! بقیه هم ایثارگری دارند و اجبارن باید این قانون برای آینده هم ادامه دار شود خصوصا طرحی های علومپزشکی
تمدید کافی نیست به چه زبانی بگوییم ؟ فقط و فقط باید دائمی شود ، تمدید یک ساله و دو ساله به هیچ دردی نمیحوره فقط یک عده دوباره تبدیل میشوند و باز هم در سالهای آینده دوباره یک عده جا می مانند علی الخصوص طرحی های بیچاره ... پس نیاز هست که قانون تبدیل وضعیت دائمی شود نه مقطعی....
چرا دانشگاه آزاد خراب شده ما نیروهای شرکتی را استخدام نمیکنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi